عکس/ بازیگر چرمی سینما با چادر گلی!

عکس/ بازیگر چرمی سینما با چادر گلی!

تصویری جالب از آناهیتا درگاهی بازیگر خوش پوش منتشر شده است.

به گزارش صبحگاهی، در این تصویر که متعلق به فیلم شهر قصعه است، آناهیتا درگاهی با چادر گلدار دیده می شود.

آناهیتا درگاهی داستانی از شهر تعریف کرد

زومجی: آناهیتا درگاهی درباره وضعیت اکران شهرقاصه در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: خوشبختانه «سینما شهر قصعه» در اولین نمایش خود در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با استقبال خوب رسانه ها، منتقدان و مردم مواجه شد. و امیدوارم در اکران عمومی نیز بتواند به این موفقیت دست یابد.

درگاهی ادامه داد: از کارگردانان فیلم «سینما شهر قصعه» تشکر می کنم که این فرصت را برای بازی در نقشی که دوست داشتم به من دادند.

بازیگر فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» درباره آمادگی خود برای این فیلم توضیح داد: برای بازی در فیلم «سینما شهر قصه» فیلم های آن دوره «سینما شهر قصه» و بازه زمانی آن را تماشا کردم. . به دهه پنجاه و شصت برمی گردد و به همین دلیل مشاهداتم را در آن دوره افزایش دادم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فیلم «سینما شهر قصه» با توجه به زمان وقوعش نیاز به رعایت ظرافت هایی داشت، ظرافت هایی که من شخصاً با رصد عینی بازه های زمانی آن دوران به آن دست یافتم.

آناهیتا درگاهی بازی خود در فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» را متفاوت ترین نقش خود خواند و گفت:

نزدیک به 6 سال است که در سینما بازی می کنم، علاوه بر آن در تئاتر هم فعالیت های زیادی داشته ام، اما به هر حال فیلم «سینما شهر قصه» با تمام نقش هایی که قبلا بازی کردم متفاوت بود و خوشحالم. برای بازی در آن

توضیح عکس/ بازیگر چرمی سینما با چادر گلدار! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.