عکس/ بازیگر گسل و گیله وا تیپ باربی با حجاب

عکس/ بازیگر گسل و گیله وا تیپ باربی با حجاب

ستاره حسینی بازیگر جوانی است که با سریال گسل شناخته شد.

به گزارش بازیگرها، در این روزهایی که فیلم سینمایی باربی بسیار صدا کرده، عکسی از ستاره حسینی با تم باربی. البته به سبک با حجاب منتشر شده است که دیدنش خالی از لطف نیست.

ستاره حسینی: تماشای فیلم خوب برای نوجوانان ضروری است

بازیگر فیلم سینمایی «گل به خودی» گفت: تولید فیلم برای کودکان و نوجوانان ضروریست به این دلیل که نوجوانان از نظر فرهنگی – اجتماعی با دیدن فیلم و کارتون بیشتر رشد می‌کنند.

ستاره حسینی در گفت‌وگو با یرنا و در توضیح قصه فیلم سینمایی گل به خودی که این روزها در پرده نقره‌ای اکران قرار دارد، اظهار داشت:

گل به خودی فیلمی با موضوع کودک و نوجوان است. و البته یکی از مشکلات ما در سینمای ایران این است که فیلم‌هایی که در این رده سنی باشند کم داریم.

وی ادامه داد: به نظرم باید بیشتر به این موضوع پرداخته شود، به این دلیل که نوجوانان ما از نظر فرهنگی-اجتماعی با دیدن فیلم. و کارتون بیشتر رشد می‌کنند و اگر در کشور ما هم به این موضوع پرداخته شود، بسیار عالی خواهد بود.

حسینی در توضیح نقش خود در این فیلم تصریح کرد:

نقش من در این فیلم نقشی کوتاه بود اما کار، کاری متفاوت بود؛ گل به خودی هم فیلمی عروسکی بو. د و هم فیلمی بود که در آن از بازیگران کودک استفاده شده بود که بسیار کارکردن با آن‌ها سخت است.

این بازیگر سینما در توضیح علت‌پذیر نقش خود در این فیلم یادآور شد:

چون پیش‌تر با آقای تجری کار کرده بودم و خود کار برایم بامزه و فانتزی بود در آن بازی کردم و البته تجربه‌ای دلنشین و متفاوتی برایم بود.

نوشته عکس/ بازیگر گسل و گیله وا تیپ باربی با حجاب اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.