عکس/ بازی عجیب هوتن شکیبا با بازیگر زن

عکس/ بازی عجیب هوتن شکیبا با بازیگر زن

عکسی عجیب از هوتن شکیبا و الناز شاکردوست در یکی از پوسترهای فیلم شبی در زمان کامل شدن ماه منتشر شد.

به گزارش صبح، در این تصویر هوتن شکیبا و الناز شاکردوست در حال بازی با یکدیگر در فضایی عجیب!

توضیحات تهیه کننده «شبی که ماه کامل شد» درباره یک شبهه

مهر: محمدحسین قاسمی تهیه کننده فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار به اظهارنظرهای مطرح شده درباره منابع مالی تولید این فیلم واکنش نشان داد:

به نام خدا

با توجه به حواشی جدید فیلم «شبی که ماه کامل شد» لازم می دانم نکات زیر را به اطلاع مردم عزیز برسانم:

۱

برای ساخت فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» هیچگاه هیچ منبع یا بودجه دولتی دریافت نشد و از سرمایه و سرمایه گذاری که از نظر حقوقی و افکار عمومی سوال برانگیز باشد استفاده نشد.

این فیلم با سرمایه بخش خصوصی و همچنین با پیش فروش و فروش حقوق آن تولید شده است. همچنین اگر اسنادی برای رد این ادعا وجود دارد از انتشار آن استقبال می کنیم.

۲

انتخاب کارگردان برای موضوع داغ فیلم (داستان زنی که گرفتار افکار ارتجاعی تکفیری ها می شود) آغازی بر یک پروسه تحقیقاتی بود.

برای تکمیل طرح اولیه از طریق حراست وزارت ارشاد، مشاوری برای تکمیل فرآیند تحقیق معرفی شد و این امری طبیعی و بدیهی است زیرا بخش زیادی از داده ها و اطلاعات به دلایل واضح در دسترس نیست.

وزیر اطلاعات چند روز پیش در گفت و گوی تلویزیونی فیلم «شبی که ماه کامل شد» را به همراه چند فیلم و سریال امنیتی دیگر از محصولات رویکرد جدید وزارت اطلاعات معرفی کرد.

توضیح عکس/ بازی عجیب هوتن شکیبا با بازیگر زن برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.