عکس باورنکردنی از سریال Husanyang لیانگ شانپو در ۷۳ سالگی

عکس باورنکردنی از سریال Husanyang لیانگ شانپو در ۷۳ سالگی

Sanae Tsuchida که به خاطر بازی در نقش هوسانیانگ در سریال رزمندگان کوهستان یا لیانگ شانپو در بین ایرانیان محبوبیت زیادی پیدا کرد.

به گزارش صبح به نقل از عصر ایران؛ تصویری از Sanae Tsuchida که متولد جولای 1949 بود و همه او را با نام Hosanyang در فیلم Linchan می شناختند در سن 73 سالگی منتشر شده است.

بیوگرافی هوسانیانگ

سانای سوچیدا (به ژاپنی: 土田早苗) متولد 4 اوت 1328 برابر با 26 ژوئیه 1949 در تویوناکا، اوزاکا، ژاپن، یک هنرپیشه ژاپنی است.

سانائه سوچیدا که به واسطه بازی در نقش هو سانیانگ در فیلم رزمندگان کوهستان محبوبیت و شهرت زیادی در بین ایرانیان پیدا کرد، از سال 1965 فعالیت خود را آغاز کرد و تا سال 2007 کار کرد.

هوسان نیانگ نقشی در کنار لینچان بود که اگرچه زن بود، اما دوشادوش تیم لینچان و لیانگ شانپو در حملات علیه دولت حضور داشت و بر خلاف رزمندگان نیروهای کوهستانی، چهره دلنشین و آرام او جلوه ای می بخشید. جذابیت خاصی برای نقش هوسان نیانگ.

سریال جنگجویان کوهستان که با نام لیانگ شانپو نیز شناخته می‌شد، یک سریال ژاپنی بود، مانند «سال‌های دور از خانه» یا «اوشین» که از اوایل دهه ۷۰ از شبکه یک پخش می‌شد.

Sanae Tsuchida علاوه بر بازیگری، در نمایش ها، مسابقات و تبلیغات مختلف نیز بازی کرد.

شرح عکس باورنکردنی سریال Husanyang لیانگ شانپو در 73 سالگی اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.