عکس باورنکردنی «زهرا امیرابراهیمی» که باورنکردنی است/تصویر

عکس باورنکردنی «زهرا امیرابراهیمی» که باورنکردنی است/تصویر

عکس قدیمی زهرا فکرسبور و زهرا امیرابراهیمی را ببینید.

به گزارش صبح به نقل از برترین ها; عکس قدیمی زهرا فکورصبور و زهرا امیر ابراهیمی منتشر شد که چهره زهرا امیر ابراهیمی در این عکس چهره بسیار متفاوتی دارد.

عکس زهرا امیر ابراهیمی چگونه پخش شد؟

چند سال پیش که فیلم خصوصی زهرا امیرابراهیمی همه جا پخش می شد، هیچکس نمی دانست این فیلم چگونه در جامعه اکران شده است.

زهرا امیرابراهیمی سال ها پیش که فیلم خصوصی اش در جامعه دست به دست می شد، ابتدا این موضوع را تکذیب کرد و گفت که فرد حاضر در این فیلم فقط شبیه اوست.

این بازیگر ابتدا فکر می کرد این فیلم توسط فردی که با او رابطه داشته پخش شده است اما بعد متوجه شد که این کار توسط یک بازیگر انجام شده است.

حالا برای همه جای سوال بود که این فیلم خصوصی چطور به دستش رسید؟

طبق اعترافات این بازیگر، زمانی که امیر ابراهیمی در خانه خواهر پسری که با او رابطه داشت زندگی می کرد، یک روز در یک مهمانی در آن خانه، فایل ویدئویی را در رایانه شخصی امیر ابراهیمی پیدا کرد و آن را در آن ذخیره کرد. یک سی دی و مخفیانه آن را با خود می برد.

او این ویدئوی خصوصی را در جامعه منتشر کرد و باعث شد زندگی زهرا امیرابراهیمی زیر و رو شود.

زهرا امیرابراهیمی که چاره ای نداشت از ایران به فرانسه مهاجرت کرد و در آنجا بازیگری در سینما و تئاتر و حرفه فیلمسازی را آغاز کرد.

 

شرح عکس باورنکردنی «زهرا امیرابراهیمی» که باور نکردنی است/ اولین تصویر صبحگاهی. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.