عکس/ با حجاب بودن رویا نونهالی اثبات شد!

عکس/ با حجاب بودن رویا نونهالی اثبات شد!

تصویری بدون حجاب از رویا نونهالی در حال سخنرانی در مراسم «شب ایران درودی» در خانه هنرمندان منتشر شد.

به گزارش بازیگرها به نقل از برترین ها، حضور او در مراسم ویژه هشتاد و هفتمین زادروز «ایران درودی». با حاشیه‌های زیادی مبنی بر این که وی بدون حجاب در این مراسم حضور داشته همراه بود.

اما برخلاف گزارش‌ها و تیتر اخبار، تصاویر جدیدی از خانوم «رویا نونهالی» منتشر شده که نشان می دهد. وی در مراسم ویژه هشتاد و هفتمین زادروز «ایران درودی» که به میزبانی نشریه بخارا در خانه هنرمندان برگزار شد بی‌حجاب نبود.

رویا نونهالی در «عروس تاریکی»

ایرنا: تصویربرداری ۷۵ درصد از مجموعه تلویزیونی «عروس تاریکی» بابازی رویا نونهالی و رضا کیانیان و به تهیه کنندگی. محمدرضا تخت کشیان و کارگردانی محمود معظمی انجام شده است و شمارش معکوس برای اتمام تصویر برداری این سریال آغاز شده است.

مجموعه «عروس تاریکی» که یک ملودرام اجتماعی است. روزهای پایانی تصویربرداری خود را در لوکیشن اصلی خانه سیمین (رویا نونهالی) در فرحزاد می‌گذراند.

لوکیشن بعدی «عروس تاریکی» کارخانه سیاوش (رضا کیانیان) خواهد بود. و پس از آن گروه به دادگاه محل کار رستگار (مهرداد ضیایی) خواهند رفت.

داستان سریال عروس تاریکی از جایی آغاز می‌شود. که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال‌ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند.

در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت‌های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند.

هدف داستان این مجموعه تلویزیونی که نوشته «عباس نعمتی» است. بیان این مطلب به بیننده است که خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است.

یکی از اتفاقات ناگواری که سر صحنه سریال «عروس تاریکی» رخ داد. حادثه درگذشت هنرمند فقید «لوون هفتوان» بازیگر ارمنی تلویزیون و سینما بود.

زنده یاد لوون هفتوان که برای بازی در سریال «عروس تاریکی» قرارداد بسته بود ۱۹ اسفند ماه سال گذشته سرصحنه دچار سکته شد. و از دنیا رفت.

رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، حمیرا ریاضی، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن. رحمان باقریان، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، آزاده ریاضی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی. سعید رضایی در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

«عروس تاریکی» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۶۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در دست تولید است.

نوشته عکس/ با حجاب بودن رویا نونهالی اثبات شد! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.