عکس/ با دیدن مادر جوان امیر دوست زیزی گولو تعجب خواهید کرد!

عکس/ با دیدن مادر جوان امیر دوست زیزی گولو تعجب خواهید کرد!

مانی نوری بازیگر بامزه سریال تا به تا است که خاطرات زیادی از این سریال و شخصیت جذاب زی گولو در دهه 60 دارد.

به گزارش صبحگاهی، مانی نوری که اکنون در دهه چهارم زندگی خود به سر می برد عکسی از خود در کنار مادرش که بسیار جوان است منتشر کرد.

گله بچه های سینمای دیروز و کارگردان امروز

«چه آرزوهایی پشت در می ماند، چه استعدادهایی که هرگز کشف نمی شوند، فقط به این دلیل که سینمای ما محافظه کار است و به چهره های جدید فرصت نمی دهد، اما یکی باید به سینماگران ما بگوید تا کی می خواهید روی عصا باشید و نقش عاشق جوان را بازی کنید. به بازیگرانی که 50 سال سن دارند بدهند.

ایسنا: این جملات بخشی از صحبت های مانی نوری است که بسیاری از ما معتقدیم هنوز همان «امیر آقا جمالی» پسر بازیگوش و ناز سریال «زی زی گولو» یا پسر دوست داشتنی «شیرین» است. فیلم جام جم.

اما حالا آنقدر بزرگ شده که دکترای هنر و ادبیات گرفت، چند فیلم کوتاه ساخت، چند اجرا اجرا کرد و حالا دومین فیلم بلندش «زنون» در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است.

به بهانه روز ملی سینما به این فکر افتادیم که سراغ جوانی برویم، همان جوانی که از کودکی در سینما و قاب تلویزیون در ذهن مخاطبان حضور داشت و حالا که دومین فیلمش شده است. منتشر شد، از وضعیت فعلی او مطلع خواهیم شد. البته جوان مورد نظر انتقادات و گلایه هایی از سینما و تلویزیون دارد که با شما در میان می گذاریم.

برمی‌گردیم به سال‌های گذشته، زمانی که او 6 ساله بود که برای خیلی از ما «امیر آقا جمالی» بود. پسر بازیگوش و شیرین سریال «قصه های تا به تا» که البته برای مخاطبان همان «زی زی گولو» بود.

توضیح عکس/ با دیدن مادر جوان امیر دوست زیزی گلو تعجب خواهید کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.