عکس/ بهرام رادان در کنار نازترین حیوان خانگی ممکن

عکس/ بهرام رادان در کنار نازترین حیوان خانگی ممکن

بهرام رادان با انتشار عکسی صفحه شخصی خود را به روز کرد.

به گزارش بازیگرها، در این تصویر بهرام رادان در کنار یک سگ خانگی ناز دیده می شود.

گلایه بهرام رادان از شرایط اکران «الافزار»

بهرام رادان تهیه کننده فیلم سینمایی «الافزار» به کارگردانی کاظم دانشی با بیان اینکه این فیلم علیرغم داشتن مجوز قانونی پخش و نمایش، امکان اکران در برخی استان ها را ندارد، اظهار داشت: این فیلم با وجود مجوزهای قانونی برای پخش و نمایش امکان پذیر نیست.

بهرام رادان تهیه کننده فیلم سینمایی «الافزار» به کارگردانی کاظم دانشی در گفتگو با مهر درباره اخباری مبنی بر محدودیت اکران این فیلم در برخی استان ها گفت.

وجود قانون در هر جامعه ای ضروری است، اما اولین و مهمتر از آن رعایت اصل مشروعیت است، اکنون در کشور خود با پدیده های شگفت انگیزی مواجه هستیم.

مثلاً فیلم ما که در سینماها در حال اکران است تمام مجاری ممکن را که تصورش را می کنید و شاید هم نمی توانید تصور کنید را طی کرده و تایید شده است.

برای نمایش این فیلم چه در جشنواره فیلم فجر و چه در اکران مردمی با جان و دل جنگیدم. اصلا نمی دانم اگر دوباره فیلمنامه ای مثل «علفزار» به دستم بیاید، می توان پروانه ساخت گرفت و نمایش داد یا نه.

به هر حال این تلاش نتیجه داد و خدا را شکر هم در جشنواره و هم در اکران مورد لطف مردم و منتقدان قرار گرفتیم.

عدم حمایت رسانه های عمومی

وی افزود: اکنون در این مبارزه و تلاش روزمره با وجود عدم حمایت از هیچ رسانه عمومی. که از محل مالیات و بودجه عمومی کشور تامین می شود مانند شهرداری که حضور ندارد. تابلوهای خود را در محیط شهری به محصولات فرهنگی غیر از تعرفه های تجاری اختصاص دهد.

یا سازمان صدا و سیما که حتی با مجوز وزارت آموزش و پرورش شورای خود را دارد و به فیلم هایی که مورد پسند آنها نیست فرصت تبلیغاتی نمی دهد. ناخودآگاه حس اداره فرهنگ کشور به ذهن خطور می کند که بسیار نگران کننده است.

این تهیه کننده و بازیگر سینما همچنین درباره عدم اکران این فیلم در موزه سینمای ایران به عنوان یکی از زیر مجموعه های وزارت ارشاد اظهار داشت:

این تصمیمات فراقانونی است، یعنی حتی زیرمجموعه های وزارت ارشاد هم از قانون مافوق خود تبعیت نمی کنند.

یک استان به تنهایی فیلم را اکران نمی کند یا آقای اسماعیلی مدیر موزه سینما به من گفت. چون از فیلم «چمنزار» خوشم نمی آید، اجازه اکران نمی دهم!

در موزه سینما باید حامی سینما و سینماگر باشد. حالا منتظریم با مصاحبه اخیر وزیر ارشاد ببینیم مجوز اکران فیلم برای تمام شهرهای کشور است. آیا این نافرمانی در شعب وزارت ارشاد ادامه خواهد داشت یا خیر؟

توضیح عکس/ بهرام رادان در کنار نازترین حیوان خانگی ممکن برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.