عکس/ بیان عشق نعیمه نظام دوست به احمدرضا عابدزاده

عکس/ بیان عشق نعیمه نظام دوست به احمدرضا عابدزاده

بیان جالب نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون به احمدرضا عابدزاده در فضای مجازی سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

صبحگاه- نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون همیشه در بیشتر مصاحبه هایش از علاقه شدیدش به احمدرضا عابدزاده در دوران جوانی اش صحبت کرده است.

او حتی در یکی از مصاحبه های اخیرش در برنامه ای اعتراف کرد که به دلیل علاقه زیادش به عقاب آسیا، به خاطر او به فوتبال علاقه مند شده است.

گویا این هنرمند سرشناس با گذشت سال ها همچنان یکی از طرفداران دروازه بان محبوب و سابق تیم فوتبال ملب کشور بوده و از هر فرصتی برای ابراز علاقه خود به وی استفاده می کند.

در همین راستا انتشار کامنتی از نعیمه نظام دوست خطاب به احمدرضا عابدزاده در صفحه اینستاگرام رضا شاهرودی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

بخوانید: عکس/ واکنش جنجالی مجری برکنار شده به پست مدیریتی جدید نیما نکیسا

وقتی امیر عابدزاده فرش ایرانی می پوشد!

به گزارش صبح امروز گمانه زنی ها درباره تیم فصل آینده امیر عابدزاده در رسانه های داخلی از هفته های گذشته تا کنون ادامه دارد.

هفته گذشته احمدرضا عابدزاده با انتشار مطلبی معنادار از تمایل خود برای پیوستن به باشگاه پرسپولیس خبر داد اما تمدید قرارداد بیرانوند به این موضوع پایان داد.

با این وجود چند روزی است که خبرهای عجیبی از مقصد آینده عابدزاده کوچولو به گوش می رسد.

چرا که برخی رسانه ها از توافق اولیه این بازیکن و مدیران باشگاه استقلال برای پیوستن به آبی پوشان پایتخت خبر داده اند.

در این شرایط امیر عابدزاده بدون واکنش به این اخبار تصویر جدیدی از تیپ و استایل متفاوت خود در اروپا در اینستاگرامش منتشر کرده است.

پسر عقاب آسیا در ادامه پوشش های جنجالی خود در فضای مجازی این بار با لباسی طرح دار به سبک فرش ایرانی توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

توضیح عکس/ ابراز عشق نعیمه نظام دوست برای احمدرضا عابدزاده برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.