عکس/ تا به حال مادرشوهر الهام روهنده را دیده اید؟!

عکس/ تا به حال مادرشوهر الهام روهنده را دیده اید؟!

الهام چرژنده که چند سالی است در کربلا زندگی می کند عکسی خاص از خود منتشر کرد.

به گزارش بازیگرها، الهام روهنده عکسی از خود در کنار مادرشوهرش به اشتراک گذاشت.

الهام چهاردانه: من در کربلا زندگی می کنم و همسرم روحانی است

الهام چارگنده بازیگر سینما و تلویزیون در تازه ترین گفت و گوی خود درباره اخبار منتشر شده مبنی بر اقامتش در عراق توضیحاتی ارائه کرد.

روزیاتو: چارگنده در این باره گفت: سه سال است که به همراه همسرم روحانی در شهر کربلا زندگی می کنم و این روزها که به دلیل شرایط کرونا امکان سفر برای مردم وجود ندارد. بیماری، من نماینده همه ایرانیان در کربلای عزیزم».

وی در این خصوص ادامه داد:

وی ادامه داد: اقامت من در کربلا طولانی بود و این تصمیم به دلیل شغل همسرم گرفته شد، اما در مجموع از حضور در این مکان مقدس بسیار خوشحالم و هر لحظه بهترین اتفاقات برایم رخ می دهد، امیدوارم امام حسین (ع) ) از من در این شهر استقبال خواهد کرد.”

چارقنده درباره احتمال بازگشتش به کشور گفت: مهاجرت من به عراق به این دلیل نیست که نمی خواهم به کشور برگردم.

من به خاطر شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم، در این مدت بارها به ایران آمده ام و باز هم خواهم آمد.»

وی درباره فعالیت های خود در شهر کربلا خاطرنشان کرد:

«در حد توانم در این شهر عزیز به فعالیت های فرهنگی می پردازم.

به هر حال هر جا که فرصت شود خدمت امام حسین (ع) بروم، با سر می روم. خوشبختانه از وضعیتم در کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.»

توضیح عکس/ تا به حال مادرشوهر الهام روهنده را دیده اید؟! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.