عکس/ تبریک ویژه تولد حامد بهداد و بهرام افشاری به نوید محمدزاده

عکس/ تبریک ویژه تولد حامد بهداد و بهرام افشاری به نوید محمدزاده

حامد بهداد و بهرام افشاری بازیگر معروف سینما با انتشار مطلبی تولد نوید محمدزاده را به شکلی متفاوت تبریک گفته اند.

حامد بهداد و نوید محمدزاده بامداد در طول یک سال گذشته با مشکلات عدیده ای مواجه بوده و هر دو با ادعای ممنوع الکار شدن مواجه شدند.

اما با انتشار دو سری برنامه خانگی آکتور و سرگیجه مشخص شد که ادعای ممنوعیت آنها صحت ندارد. البته بهرام افشاری از این حواشی دور بوده است.

حالا حامد بهداد و بهرام افشاری برای تبریک تولد نوید محمدزاده استوری هایی منتشر کرده اند.

حامد بهداد نوشت: تولدت مبارک نوید جان

بهرام افشاری که از دوستان قدیمی نوید محمدزاده است در استوری خود نوشت:

“تولدت مبارک برادر، دوست باهوش قدیمی”

تبریک ویژه تولد حامد بهداد و بهرام افشاری به نوید محمدزاده

بخوانید: عکس/ لقب عجیبی که نوید محمدزاده برای وریا غفوری انتخاب کرد

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تئاتر در 27 فروردین 1365 در ایلام به دنیا آمد. او فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار با فیلم عصبانی نیستم در دنیای سینما به شهرت رسید.

اولین تجربه حضور نوید محمدزاده در مقابل دوربین فیلم آندو به کارگردانی بهروز قبادی بود که هرگز اکران نشد.

از افتخارات نوید محمدزاده می توان به دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر و جایزه بهترین بازیگر مرد از بخش افق 74 جشنواره فیلم ونیز اشاره کرد.

نوید محمدزاده سابقه بازی در فیلم هایی چون متری شیش و نیم، لانتوری، عابد و یک روز، خاشم و هیاهو، خفگی و عصبانی نیستم را در کارنامه هنری خود دارد.

وی همچنین در سریال قورباغه به کارگردانی هومان سیدی و سریال بازیگر به کارگردانی نیما جاویدی بازی کرد و به عنوان مهمان در برنامه همرافیق حضور یافت.

توضیح عکس/ تبریک تولد ویژه حامد بهداد و بهرام افشاری اول صبح به نوید محمدزاده. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.