عکس/ تجربه تکان دهنده علیرضا نیکبخت از نوشتن وصیت نامه

عکس/ تجربه تکان دهنده علیرضا نیکبخت از نوشتن وصیت نامه

علیرضا واحدی نیکبخت، پیشکسوت سابق تیم ملی فوتبال، یادداشت قابل تاملی درباره مرگ سوژه کاربران فضای مجازی منتشر کرده است.

علیرضا نیکبخت در صبح به گفته اکثر اهالی فوتبال، همچنان مانند دوران بازیگری اش در زمین فوتبال یکی از محبوب ترین پیشکسوتان فوتبال کشور است.

البته ستاره سابق استقلال و پرسپولیس برخلاف گذشته این روزها به عنوان وبلاگ نویس ورزشی در فضای مجازی فعال است.

در همین راستا این بازیکن پیشکسوت فوتبال اخیرا یادداشتی را در صفحه شخصی خود منتشر کرده که حاکی از مرگ و نوشتن وصیت نامه بوده است.او در این داستان پرمعنا اشاره کرد که تا زنده هستید از زندگی کردن لذت ببرید. اما نوشتن این مطلب مبهم و کنایه آمیز نیکبخت برخی از مخاطبین وی را شوکه و نگران کرده است.

اما به گفته گروه دیگری از کاربران موضوع این پیام چندان جدی نیست و چیزی جز داستان و تولید محتوای مجازی متفاوت نیست.

بخوانید: عکس/ سخنان شگفت انگیز و عاشقانه هادی شپرد در باجه تلفن

همسر علیرضا نیکبخت از ویلای مجلل خود در ترکیه رونمایی کرد

به گزارش صبح ؛ این روزها به نظر می رسد داشتن ویلاها و خانه های مجلل در ترکیه امتیازی بزرگ و ویژه در میان چهره های سرشناس این کشور محسوب می شود.

البته با توجه به درآمد بالای این افراد و رفاه بیشتر این چهره ها، باز هم برخی از کاربران از سبک زندگی مجلل آنها شگفت زده می شوند.

در همین رابطه همسر علیرضا واحدی نیکبخت با انتشار فیلمی کوتاه در صفحه شخصی خود از نمای جذاب یک ویلای مجلل در ترکیه رونمایی کرد.

با این حال هنوز نمی توان تایید کرد که این ویلای مجلل متعلق به ستاره سابق تیم استقلال است. برخی از کاربران نیز بر این باورند که شاید برای سفر به ترکیه در هتلی گران قیمت مستقر شده اند.

اما با توجه به وضعیت مالی خوب پیشکسوت استقلال، داشتن یک ویلای مجلل در جزایر ترکیه غیرممکن و مشکوک نیست.

توضیح عکس/ تجربه تکان دهنده علیرضا نیکبخت از نوشتن وصیت نامه برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.