عکس/ تعطیلات مریم امیرجلالی در کانادا

عکس/ تعطیلات مریم امیرجلالی در کانادا

مریم امیرجلالی بازیگر پیشکسوت برای دیدن تنها دخترش به کانادا سفر کرد.

به گزارش صبح، در تصویر منتشر شده از مریم امیرجلالی در تعطیلات، او در کانادا است.

مریم امیرجلالی: هنوز در اوج هستم!

مریم امیرجلالی بازیگر پیشکسوت کشورمان که مدتی است در سینما و تلویزیون دیده نشده است، با تاکید بر اینکه هنوز در اوج است، دلیل عدم حضورش در سینما و تلویزیون را در مقطعی کرونا و بعد از آن اعلام کرد. اسکریپت های نامناسب

مریم امیرجلالی، هنرمند پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون در گفت وگو با ایسنا، در تشریح مطلب فوق گفت: دوست دارم کار کنم. من می خواهم به تلویزیون بیایم یا برای سینما کار کنم، اما انصافاً نه با این فیلمنامه ها. اگر فیلمنامه هایی هست که دوست دارم و بتوانم مخاطب را خوشحال کنم، چرا نیایم؟ من با کمال میل خواهم آمد.

امیر جلالی که مدتی پیش با انتشار تصویری از او روی تخت بیمارستان از مردم خواست برایش دعا کنند، در این زمینه توضیح داد: مدتی در کانادا بودم و متاسفانه حالم خوب نبود.

عکسی که از من منتشر شد را یکی از دوستانم گذاشت. واقعا از مردم کشورم تشکر می کنم که نگران من هستند و برای من دعا می کنند.

پای راستم مشکل داشت و رگ اعصابم در دیسک کمرم مشکل ایجاد کرده بود و خیلی حالم بد بود. من یک ماه و نیم بیمارستان بودم، الان خدا را شکر بهترم اما واقعا اذیت شدم.

این روزها به خاطر دیسک کمرم باید این درد را تحمل کنم اما خدا را شکر خیلی بهتر از آن موقع هستم.

توضیح عکس/ تعطیلات مریم امیرجلالی در کانادا اول صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.