عکس/ تغییر سبک زندگی راهنمای بهار به روایت تصویر

عکس/ تغییر سبک زندگی راهنمای بهار به روایت تصویر

بهاره رهنما با عکس جدید خود نشان داد که سبک زندگی خود را تغییر داده است.

به گزارش صبح امروز بهاره رهنما پس از جدایی از همسر دومش سبک زندگی متفاوتی را در پیش گرفته است.

وزن کم کرده و در کلاس های ورزشی مانند تنیس شرکت می کند.

بهاره رهنما در سریال «غیرالانی»

مشرق: بهاره رهنما که این روزها در مجموعه تلویزیونی «غیرالانی» که ویژه انتخابات تولید می شود ایفای نقش می کند، درباره حضورش در تلویزیون گفت:

ترجیح من با یک نقش متفاوت و خوب است. من هرگز فکر نمی کنم که چون فیلم است، باید بازی کنم. چون در سینما هم آدم شلوغی نیستم. اول اینکه برای من تیم کارگردانی و داستان در اولویت هستند.

به همین دلیل می بینید که در تئاتر بسیار فعال هستم، چون در این زمینه داستان ها و نقش ها آنقدر قوی است که قلاب خوبی ایجاد می کند.

وی در ادامه بیان کرد: کار در سینما و تلویزیون برایم سخت است.

چون من عاشق تئاتر هستم و وقتی تئاتر از ما می گیرد، نظم دارد.

به همین دلیل کار تلویزیونی و سینمایی را قبول دارم.

شاید امسال هشتمین باری بود که پیشنهاد بازی در تلویزیون داشتم، اما هیچکدام را قبول نکردم، اما از کار «غیبت نشده» خوشم آمد و پذیرفتم، دلیلش هم حضور بازیگران حرفه ای و خوبی بود. در آن

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون همچنین درباره بازی خود در سریال «غیرالانی» تاکید کرد که این سریال یک سریال کمدی اجتماعی است و اصلا سیاسی نیست و گفت:

نقش من در این مجموعه شیرینی و ویژگی هایی که مخاطب دوست دارد از من ببیند. این سریال مطلقاً یک سریال سیاسی نیست.

به نظر من طرح موضوع انتخابات در آن منبعی برای موقعیت های طنز است. یعنی سریال کمدی اجتماعی است و از نظر بازخورد اجتماعی اتفاقاتی مثل انتخابات یا اتفاقات دیگر در آن می افتد و جناح بندی خاصی ندارد.

شرح عکس/ راهنمای تغییر سبک زندگی بهاری مطابق تصویر اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.