عکس/ تغییر شغل باورنکردنی لیندا کیانی از بازیگری به کشاورزی!

عکس/ تغییر شغل باورنکردنی لیندا کیانی از بازیگری به کشاورزی!

لیندا کیانی با انتشار یک تصویر در صفحه اینستاگرام اش از شغل جدید و هیجان انگیز خود رونمایی کرده و همه را غافلگیر کرده است.

بازیگرها – لیندا کیانی 42 ساله نخستین بار سال 83 با سریال گارد ساحلی به کارگردانی محسن شاه محمدی بازیگری را به شکل حرفه ای تجربه کرد.

او سه سال بعد هم در سریال ساعت شنی ساخته بهرام بهرامیان بازی کرد و به شهرت قابل توجهی دست یافته است.

سال 87 هم او در فیلم آقای هفت به کارگردانی شهرام شاه حسینی رنگ حضور پیدا کرد و برای اولین بار حضور در سینما را تجربه کرد.

او که پس از گذشت دو دهه همچنان در سینما دیده می شود، 6 سالی است که دیگر با تلویزیون هیچ گونه همکاری ندارد.

لیندا کیانی اکنون هم تصویری از برداشت محصولات کشاورزی در باغ شان توسط خودش منتشر کرده است.

بخوانید: عکس/ واکنش احساسی لیندا کیانی به خداحافظی شهرام شب پره

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی، بازیگر ایرانی تلویزیون و سینما، متولد ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان است. وی فعالیت هنری ‌خود را در سال ۱۳۸۶ با بازی در مجموعه‌ تلویزیونی ساعت شنی آغاز کرد و توجه مخاطبان، منتقدان و فیلم‌‌سازان را به خود جلب کرد.

کیانی علاوه بر سینما و تلویزیون تجربه حضور در تئاتر را هم داشته است.

او در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۵ در نمایش‌های گستره سکوت و یافت‌آباد ایفای نقش کرده است. از جمله سوابق هنری او در شبکه نمایش خانگی نیز می توان به نقش آفرینی در سریال مانکن اشاره کرد.

وی سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون آقای هفت رنگ، ناسپاس، گاو زخمی، ماجرای نیمروز، انزوا، اکسیدان، خجالت نکش، چشم و گوش بسته، زعفرانیه ۱۴ تیر، پالتو شتری و دیدن این فیلم جرم است و بازیوو را در کارنامه هنری خود دارد.

نوشته عکس/ تغییر شغل باورنکردنی لیندا کیانی از بازیگری به کشاورزی! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.