عکس/ توصیه کنایه آمیز و معنادار پریچهر قنبری به مخاطب خاص اش!

عکس/ توصیه کنایه آمیز و معنادار پریچهر قنبری به مخاطب خاص اش!

پریچهر قنبری همسر سابق شهاب حسینی ساعاتی قبل یک توصیه کنایه آمیز خطاب به یک مخاطب خاص خود منتشر کرد.

بازیگرها – پریچهر قنبری و شهاب حسینی دو سال است که با شایعات و ادعای جدایی شان از سوی برخی رسانه ها و کاربران فضای مجازی مواجه هستند.

اما هنوز به این ادعاها و شایعات واکنشی نشان نداده اند. هر چند برخی نشانه های اخیر باعث شده تا رسانه های رسمی نیز بر جدایی آن ها تاکید کنند.

در این میان شهاب حسینی نیز در کنار پریچهر قنبری دیده نمی شود و بیشتر در مراسم های رسمی در جوار ساناز ارجمند دیده می شود.

او که در برنامه همرفیق مسئولیت عکاسی پروژه را برعهده داشت، بهار سال قبل به همراه شهاب حسینی در یک مراسم سینمایی دیده شد و در دست چپ اش یک حلقه طلایی رنگ دیده شد.

از آن زمان رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی بر این ادعا تاکید دارند که شهاب حسینی با ساناز ارجمند ازدواج کرده و از پریچهر قنبری طلاق گرفته است.

با این حال اکنون هم پریچهر قنبری تصویری جدید از چهره اش منتشر کرده و در حاشیه آن یک توصیه کنایه آمیز آورده که در ادامه می خوانید:

بخوانید: عکس/ طعنه مرموز زن دوم شهاب حسینی به کنایه‌های اخیر پریچهر قنبری

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب حسینی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران است. او تحصیلات دانشگاهی اش را  در رشته روانشناسی دانشگاه تهران آغاز کرد ولی آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند.

او به واسطه نقش آفرینی در فیلم های سینمایی واکنش پنجم، شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت.

نوشته عکس/ توصیه کنایه آمیز و معنادار پریچهر قنبری به مخاطب خاص اش! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.