عکس تولد و پیژامه پارتی آقای خواننده و همسر بازیگر مشهورش!

عکس تولد و پیژامه پارتی آقای خواننده و همسر بازیگر مشهورش!

سوفی ترنر خانم بازیگر مشهور با انتشار عکسی بامزه از خودش و همسرش در حالی که پیژامه پوشیده بودند، تولد آقای خواننده را تبریک گفت.

بازیگرها– سوفی ترنر بازیگر مشهور سریال «بازی تاج و تخت» تولد همسرش جو جوناس، خواننده گروه «برادران جوناس» را تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، سوفی ترنر تولد 34 سالگی همسرش را به شکلی بامزه تبریک گفت! خانم بازیگر با انتشار یک سلفی دونفره با با لباس خواب‌هایی یکسان تولد آقای خواننده را تبریک گفت: «تولدت مبارک خوش تیپ.»

این زوج که در سال 2019 ازدواج کردند و سال گذشته به تولد دومین دخترشان را جشن گرفتند.  خانم بازیگر 27 ساله سریال «بازی تاج و تخت» در روز تولد 34 سالگی شوهر خواننده خود عکسی جدید از خودشان به اشتراک گذاشت.

در این عکس، این زوج با لباس خواب راه راه سبز و سفید هماهنگی در حالی که در آینه ژست گرفته بودند، دیده می‌شد.

ترنر روی عکس نوشت: «تولدت مبارک خوش تیپ.»

علاوه بر این،  خانم بازیگر عکس دیگری از خود و همسرش را که توسط عکاس موفق نیکلاس جرادین گرفته شده بود، به اشتراک گذاشت.

خانم بازیگر مادری سختگیر است!!

این زوج در سال 2016 پس از اینکه جو به خانم بازیگر پیام داد با یکدیگر صمیمی شدند. آن‌ها در همان سال در یک مهمانی هالووین و سپس در کنسرت Kings of Leon برای اولین بار با یکدیگر دیده شدند.

سه سال بعد، جوناس و ترنر در یک مراسم غافلگیرکننده در لاس وگاس در ماه می 2019 ازدواج کردند. آن‌ها ماه بعد جشنی بزرگتر در فرانسه برگزار کردند.

این زوج حالا سپس صاحب دو فرزند هستند: دختری ۳ ساله که در ژوئیه ۲۰۲۰ به دنیا آمد و یک نوزاد دختر دیگر که در ژوئیه سال گذشته بدنیا آمد.

این خانم بازیگر و همسر خواننده‌اش با وجود شهرت زیاد خود، زندگی شخصی خود و دو دخترشان را نسبتاً دور از چشم عموم نگه داشته‌اند.

ترنر در مصاحبه‌ای در سال 2022، درباره تأثیر شهرت بر این زوج و چگونگی تلاش آن‌ها برای عادی سازی زندگی خانوادگی خود تا حد امکان صحبت کرد.

او توضیح داد: «من خیلی مراقب زندگی‌ای که ساخته‌ایم هستم. هر بار که من و جو با هم بر روی فرش قرمز حضور پیدا می‌کنیم، مطمئن می‌شویم که دلیل درستی دارد و برای حرفه‌مان منطقی است. دخترم هرگز هیچ یک از اینها را نخواست.

من می‌دانم که حضور در این صنعت، و اینکه هر روز از شما عکس گرفته شود و نظرات کاربران، می‌تواند چه تاثیری بدی بر سلامت روان داشته باشد.

این چیزی نیست که برای دخترم بخواهم.»

نوشته عکس تولد و پیژامه پارتی آقای خواننده و همسر بازیگر مشهورش! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.