عکس/ تیپ و استایل خاص آمیتا باچان در ۸۰ سالگی و در پشت صحنه فیلم جدیدش

عکس/ تیپ و استایل خاص آمیتا باچان در ۸۰ سالگی و در پشت صحنه فیلم جدیدش

آمیتا باچان بازیگر مشهور سینمای بالیوود تصویری تازه از تیپ و استایل خاص اش در 80 سالگی و در پشت صحنه فیلم تازه اش منتشر کرده است.

بازیگرها – در طول چهار دهه اخیر فیلم های بسیار از آمیتا باچان در ایران دوبله و پخش شده است. اما هیچکدام به اندازه فیلم شعله مردم ما را تحت تاثیر قرار نداده است.

البته فقط این ایرانی ها نیستند که با فیلم شعله خاطره دارند و به نظر می آید که این حس نوستالژیک تا اندازه ای جهانی باشد.

آمیتاب باچان که 53 سال قبل اولین تجربه بازیگری اش را در سینمای هند به دست آورد، همچنان با انرژی و قدرتمند به بازی ادامه می دهد.

البته برخی منتقدان تند و تیز سینمای بالیوود در هند به بازی های اخیر آمیتاب باچان انتقاد می کنند و بر این عقیده اند که دوره افول بازی های او فرا رسیده است.

اما یک مهم وجود دارد. آن هم این است که مردم هند به هر شکلی بازی های او را دوست دارند و به خاطرش 2 ساعت روی صندلی ها می نشینند.

اکنون هم او تصویری از خودش در پشت صحنه فیلم تازه منتشر کرده است که در شبکه های اجتماعی پربازدید شده است.

بخوانید: چهره باورنکردنی و واقعی “آیشواریا” در اتاق زایمان/ عکس

بیوگرافی آمیتا باچان

آمیتاب باچان بازیگر، تهیه کننده، خواننده و مجری هندی متولد ۱۱ اکتبر ۱۹۴۲ در الله‌آباد است که از سال ۱۹۶۹ فعالیت خود را آغاز نمود و در رشته علوم فارغ التحصیل شد.

او با بازی در فیلم هفت هندوستانی با عرصه هنری گذاشت و در همان نخستین حضور سینمایی برنده جایزه ملی فیلم شد.

وی سپس با نقش آفرینی در فیلم آناند نیز برنده جایزه بهترین هنرپیشه نقش مکمل شد، زیرا منتقدان سینمایی معتقد بودند او اجرایی به‌ یادماندنی و قوی از خود ارائه داده ‌است.

از آثاری که وی در آن نقش داشته است می توان به گلابو سیتابو، چشم ها، بی نام و نشان، اعجوبه، ۱۰۲ سالگی پایان نیست، سه، باغبان، تقدیر، یک نظر، قانون، بی نظیر و هرچه دل بگوید اشاره کرد.

از جمله افتخارات او می توان جایزه فوق ستاره هزاره، جایزه نام قدرتمند در سال ۲۰۰۴، جایزه یک عمر دستاورد در سال ۱۹۹۱ و بهترین بازیگر مرد در سال ۲۰۰۶ برای فیلم سیاه را نام برد.

نوشته عکس/ تیپ و استایل خاص آمیتا باچان در 80 سالگی و در پشت صحنه فیلم جدیدش اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.