عکس/ جدال تازه و جنجالی مهراب قاسم خانی با صداوسیما!

عکس/ جدال تازه و جنجالی مهراب قاسم خانی با صداوسیما!

مهراب قاسم خانی فیلمنامه نویس مشهور سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری وارد یک جدال تمام عیار دیگر با صدواسیما شده است.

بازیگرها – مهراب قاسم خانی که در طول دو دهه اخیر در نویسندگی اغلب آثار محبوب کمدی ایران نقش داشته، یک سال پر جنجال را پشت سر گذاشته است.

او پاییز سال گذشته ابتدا اعلام کرد که ممنوع الخروج شده است. بعد هم خبر از ممنوع الکاری و ممنوع الپروازی اش در داخل کشور داد.

چند هفته بعد هم مدعی شد که ممنوع المعامله شده است و اجازه خرید و فروش در هر حوزه ای را در داخل کشور ندارد.

او چند وقت قبل هم وارد جدال با برخی چهره های مشهور سیاسی شد که باعث شکایت برخی از این چهره ها از مهراب قاسم خانی شد. اما در نهایت او در این پرونده قضایی برنده شد.

اکنون هم مهراب قاسم خانی وارد جدال با صداوسیما شده و به کیفیت پخش زده مسابقات فوتبال انتقاد کرده است.

مسئولان تلویزیون هنوز واکنشی به انتقادهای او نشان نداده اند.

بخوانید: عکس/ سلفی معنادار مهراب قاسم خانی با صدف اسپهبدی با تیپ عجیب

بیوگرافی مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم‌خانی (زاده ۱۶ آذر ۱۳۵۰، تهران) طراح دکور و نویسنده ایرانی است.

فعالیت جدی‌اش در صدا و سیما را در سال ۱۳۷۸ و با برنامه ببخشید شما؟ که برنامه‌ای طنز به کارگردانی مهران مدیری بود آغاز نمود. اما به گفته خود او اوج کارهای هنری‌اش به مجموعه تلویزیونی پاورچین برمی‌گردد.

در زمستان ۱۳۸۲ تا بهار ۱۳۸۳ مجموعه طنز نقطه‌چین را با نوشته‌های خود یاری رساندند.

پس از آن در پاییز و زمستان همان سال به همراه برادر بزرگ خود پیمان قاسم خانی و همسرش شقایق دهقان، مهدی مظلومی را در ساخت طنز کمربندها را ببندیم یاری رساندند.

نوشته عکس/ جدال تازه و جنجالی مهراب قاسم خانی با صداوسیما! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.