عکس/ جذابیت خیره کننده خانم بازیگر ترک در سلفی جدیدش

عکس/ جذابیت خیره کننده خانم بازیگر ترک در سلفی جدیدش

اوزگه گورل، بازیگر مطرح و جذاب ترکیه در سلفی جدیدی که در استوری اینستاگرامش منتشر کرده. با استایل تابستانی و آرایش جذابی دیده می‌شود.

به گزارش بازیگرها، این بازیگر ۳۶ساله و پرطرفدار، تصاویری را از تعطیلات تابستانی‌اش در شهر بودروم ترکیه به اشتراک گذاشته است.

وی در یکی از استایل‌هایش با سربند طرحدار، عینک آفتابی مشکی و رژ قرمزرنگی دیده می‌شود.

مدل عینک اوزگه گورل بسیار ترندی و مد روز است.

زندگی هنری اوزگه گورل Özge Gürel

اوزگه گورل بازیگر مشهور ترکیه‌ای ۳۶ساله اهل استانبول را بعنوان بازیگر و خواننده می‌شناسیم که بسیار زیبا و خوش استایل هم هست.

اوزگه گورل به انگلیسی Özge Gürel در ۵ فوریه ۱۹۸۷ در استانبول، ترکیه متولد شد.

پدرش از اهالی چرکس (قومی قفقازی که در روسیه و ترکیه ساکن هستند) و مادرش از مهاجران تسالونیکی (دومین شهر بزرگ یونان) هستند.

اوزگه دوران دبیرستان را در سیلویری، ترکیه گذراند و سپس در رشته‌ی بازرگانی دانشگاه بیکنت مشغول به تحصیل شد. پس از پایان تحصیلات به کلاس‌های بازیگری رفت و در این رشته آموزش دید.

اوزگه گورل با بازی در فیلم بیزیم هوکا به دنیای بازیگری وارد شد.

از سریال‌های معروف او می‌توان به حریم سلطان در کنار هالیت ارگنچ و مریم اوزرلی، جزر و مد در کنار سرنای ساریکایا و چاغاتای اولوسوی. فصل گیلاس در کنار سرکان چای اوغلو و ماه کامل در کنار جان یامان اشاره کرد.

او از سال ۲۰۱۴ با سرکان چای اوغلو بازیگر سریال فصل گیلاس نامزد شده است.

اوزگه گورل بازیگر ترک طرفداران زیادی در اینستاگرام دارد، تعداد فالوئرهای او در اینستاگرام ۳ میلیون نفر می‌باشد.

عکس: چی بپوشم

نوشته عکس/ جذابیت خیره کننده خانم بازیگر ترک در سلفی جدیدش اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.