عکس/ جشن تولد این بازیگر زن در ژاپن!

عکس/ جشن تولد این بازیگر زن در ژاپن!

لیلی کالینز بازیگر بریتانیایی تولد 34 سالگی خود را در ژاپن با همسر 39 ساله خود چارلی مک داول گذراند.

بازیگر سریال پرطرفدار امیلی صبح روز تولد 34 سالگی خود را در خارج از کشور به همراه همسرش چارلی مک داول در پاریس جشن گرفت.

به گزارش گروه ترجمه صبح، لیلی کالینز که اخیرا تمایل خود برای تشکیل خانواده را با همسرش در میان گذاشته است، 34 سال سن دارد.

لیلی کالینز ماجرایی را که او و همسر کارگردانش، 39 ساله، در حین کاوش در پارک مومین ولی در هانو، شمال توکیو داشتند، به اشتراک گذاشت.

این بازیگر بریتانیایی در توضیح پست اینستاگرامی خود نوشت: “در ژاپن، جایی که تولد من کمی زودتر فرا رسید! ایستگاه اول: Moominvalley Park.” این پارک از دنیای جادویی Moominvalley، یکی از محبوب ترین افسانه های ژاپنی الهام گرفته شده است.

لیلی همچنین عکسی از خودش به اشتراک گذاشت که دسر تولد بامزه ای در دست دارد که روی آن نوشته شده بود “تولدت مبارک لیلی” در سس شکلاتی.

دسر تولد لیلی کالینز

لیلی کالینز در سال 2021 در کلرادو با همسرش ازدواج کرد. او در مصاحبه‌ای درباره ازدواجش گفت: “خوب زندگی شخصی، زندگی کاری و ترکیبی از این دو وجود دارد… برقراری تعادل سخت است. اما این چیزی است که من می‌خواهم به آن برسم. می‌خواهم بتوانم انجام دهم. همه چیزهایی که من از آنها لذت می برم. “کلید این است که بفهمیم چه چیزی برای ما منطقی است.”

لیلی کالینز و چارلی مک داول در سال 2019 در سر صحنه فیلم سینمایی “خشم طلایی” یکدیگر را ملاقات کردند. این زوج برای اولین بار در سال 2020 در یک مراسم عمومی شرکت کردند و در سپتامبر همان سال در سفری به نیومکزیکو نامزد کردند.

توضیح عکس/ این بازیگر زن تولدش را در ژاپن جشن گرفت! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.