عکس/ جورجینا با این استوری به جنجال حضورش در ایران پاسخ داد

عکس/ جورجینا با این استوری به جنجال حضورش در ایران پاسخ داد

جورجینا رودریگرز نامزد مشهور رونالدو با انتشار یک استوری تازه در اینستاگرام اش نشان داده که با جت شخصی اش در حال برگشت به عربستان است.

بازیگرها- در روزهای اخیر خبر حضور کریستیانو رونالدو در ایران به همراه تیم النصر شایعات عجیبی را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است‌.

چرا که برخی از کاربران و‌ طرفداران ایرانی جورجینا از او تقاضا کرده اند که به همراه ستاره فوتبال پرتغال در ایران حضور پیدا کند.

هر چند احتمال عملی شدن این اتفاق بسیار محال است. چرا که رونالدو و اعضای باشگاه النصر برای یک سفر یک روزه راهی ایران می شوند.

همچنین با توجه به فرزندان این زوج مشهور و فعالیت های تبلیغاتی گسترده جورجینا در کشورهای دیگر باید این موضوع را منتفی دانست.

در همین راستا ساعاتی پیش این مدلینگ پرحاشیه با انتشار یک استوری متفاوت در اینستاگرام اش اعلام کرده که در حال برگشت به خانه اش در عربستان است.

نکته جالب توجه این استوری استفاده جورجینا از جت شخصی رونالدو است که با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شده است.

 جورجینا با این لقب خاص همسر مسی را شگفت زده کرد

به گزارش بازیگرها، این روزها اخبار حضور جورجینا نامزد فوق ستاره فوتبال جهان در جشنواره فیلم ونیز ایتالیا نگاه طرفداران او را در نقاط مختلف جهان جلب کرده است.

این مدلینگ مشهور ۲۸ ساله که پس از انتقال رونالدو به النصر عربستان به همراه فرزندان اش در یک قصر مجلل در ریاض سکونت دارد همواره با فعالیت‌های حاشیه‌ای در مرکز توجه رسانه‌ها قرار دارد.

اما یکی از نکات عجیبی که در یک سال گذشته باعث تعجب کاربران شده رفتار صمیمانه جورجینا با همسر لیونل مسی بوده که برخلاف تصور بقیه ظاهرا روابط دوستانه ای با یکدیگر دارند.

هر چند آنتونلا و جورجینا تاکنون در هیچ مراسم بزرگی در کنار یکدیگر دیده نشده اند. اما کامنت‌های احساسی و معنادار این دو چهره مشهور برای یکدیگر در فضای مجازی حکایت از روابط پیچیده آنها دارد.

در همین رابطه حالا منتشر شدن کامنت جالبی از سوی مادر فرزندان رونالدو برای همسر ستاره فوتبال آرژانتین با تحسین اغلب کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

جورجینا در حالی زیر پست آنتونلا از کلمه معنادار و خاص «دوست داشتنی» استفاده کرده که چند سالی است برخی رسانه‌های معروف دنیا از روابط تیره این دو با یکدیگر صحبت می کنند.

نوشته عکس/ جورجینا با این استوری به جنجال حضورش در ایران پاسخ داد اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.