عکس/ حرکت خطرناکی که امیرحسین آرمان روی رودخانه انجام داد!

عکس/ حرکت خطرناکی که امیرحسین آرمان روی رودخانه انجام داد!

امیرحسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون ساعاتی پیش با انتشار تصویری از حرکت خطرناک خود در رودخانه صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد.

صبحگاه امیرحسین آرمان 19 سال پیش با فیلم «ازدواج به سبک ایرانی» وارد عرصه بازیگری شد و خیلی زود به شهرت رسید.

پس از آن در سال 1370 با سریال کلاه پهلوی در تلویزیون دیده شد. البته بعدها سراغ خوانندگی هم رفت.

او همچنین 8 قطعه موسیقی منتشر کرده است که هیچ کدام با استقبال عمومی مواجه نشده است.

آرمان که در این سال ها سرش شلوغ بوده حالا تصویری از خودش روی تخت آویز توری منتشر کرده است. این تخت آویزان نیز به طور خطرناکی به درختان اطراف رودخانه چسبیده است.

بخوانید: تقلید ناشیانه «امیرحسین آرمان» از حرکات گلزار/عکس

بیوگرافی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان بازیگر تلویزیون و سینما در ۲۳ آبان ۱۳۳۰ در تهران به دنیا آمد. او کار خود را از سال 1392 آغاز کرد و اولین تجربه بازیگری او به صورت رسمی در فیلم ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی بود.

او پس از این تجربه در چند فیلم سینمایی بازی کرد که در این میان در فیلم صد سال درخشش خود را بیش از پیش نشان داد.

پس از آن فعالیت او در سینما با فیلم هایی چون نازنین، در امتداد شهر، شیفت شب، یک حبه گند ادامه یافت و در نهایت با حضور در مجموعه تلویزیونی کیمیا به کارگردانی جواد افشار و پریا کاری به کارگردانی حسین سهیلی زاده شناخته شد.

از نمونه کارهای او می توان به برف روی بام داغ، ممنوعه، مانکن، آنها و دوباره با هم اشاره کرد.

توضیح عکس/ حرکت خطرناک امیرحسین آرمان روی رودخانه! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.