عکس/ حضور معنادار وریا غفوری در مراسم خاکسپاری داریوش مهرجویی – بازیگرها

عکس/ حضور معنادار وریا غفوری در مراسم خاکسپاری داریوش مهرجویی – بازیگرها

منتشر شدن تصویری از حضور متفاوت وریا غفوری در مراسم خاکسپاری مرحوم مهرجویی و همسرش توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرده است.

بازیگرها- مراسم خاکسپاری داریوش مهرجویی و همسرش وحید محمدی‌فر در تالار وحدت بهشت زهرا با حضور خانواده مهرجویی و همسرش و همینطور با حضور هنرمندان مطرح در حال برگزاری است.

وریا غفوری ستاره فوتبال کشورمان هم در این مراسم حضور دارد.

منبع: برترین ها

بخوانید: عکس/ رامین رضاییان با این استوری قند در دل کی‌روش آب کرد!

مونا، دختر ۱۷ ساله‌ای که غمگین‌ترین ایرانیِ این روزهاست

وضعیت آن که می‌ماند و با فقدان دست و پنجه نرم می‌کند، وضعیت غریبی‌ست، پس از فقدان زندگی رنگ می‌بازد و دیگر هیچ چیزی نمی‌تواند شور زندگی کردن را برگرداند، خصوصا آن که تجربه فقدان در سنین پایین باشد، یک فقدان توامان باشد.

وضعیت مونا مهرجویی که با یک فقدان سهمگین، خشن و ناجوانمردانه روبرو شده است، وضعیت هولناکی‌ست این مطلب درباره مونا مهرجویی‌ست که بی‌گمان سخت‌ترین ساعات زندگی‌اش را سپری می‌کند.

صفحه اینستاگرامی سینمالِیدی هم دلنوشته احساسی با عنوان «برای مونای عزیز، دختری که هم‌سنٍ سنتوریست…» را برای همدردی با مونا مهرجویی منتشر کرد و نوشت:

* «هروقت صدای سنتور فیلم می اومد. مونا توی شکمم انگار میرقصید»

* در یکی از پست‌های صفحه وحیده محمدی فر، او خاطره جذابی از دوران بارداری اش در زمان پیش تولید و فیلمبرداری «سنتوری» (از محبوبترین آثار استاد مهرجویی) با همان قلم روان و گیرایش نقل کرده است. مناسب دیدیم که برای احوالات این ساعات، روزها و شب‌های نحسی که مونا جان مهرجویی سپری می‌کند این خاطره را بازنشر و به او یادآوری کنیم که تنها نیست.

* زنده یاد وحیده محمدی فر که اتفاقا از فیلمنامه‌نویسان فیلم سنتوری هم بود نوشته؛ «دوران فیلمبرداری سنتوری مونا جان به دنیا اومد….. گاهی می رفتم سر صحنه .. خوب یادمه هروقت صدای سنتور فیلم می اومدمونا توی شکمم انگار میرقصید.

* شبی که مهمونی رو در لواسان میگرفتن در یک خانه‌ی بزرگ ویلایی و علی سنتوری اون آهنگ معروفش رو خوند که گوشی رو بردار تا صدات یه لحظه آرومم کنه ، حالم خوب نبود. همسرم نگران بود…

رفتم طبقه ی پایین استراحت کنم به خودم می‌گفتم نکنه الان بچه به دنیا بیاد اینجا..اون بالا سرو صدا و من تنها پایین در آرامش یک شب سرد و طولانی… گل‌شیفته می اومد بهم سر میزد می‌گفت خوبی؟ میگفتم اره نگران نباش فقط بهتره توی شلوغی نباشم و استراحت کنم تو برو سر فیلم برداری. درست یکی دو روز بعد مونا به دنیا اومد.. صبح یک چهارشنبه بود. اتاق من پر از گل از طرف بچه های سنتوری…

* عکس تقریبا یک سال بعد بود به همراه بهرام رادان و عباس یاری در منزل ما.. اون روز هنوز فیلم سنتوری توقیف نشده بود و همه ی ما شاد بودیم».

منبع: برترین ها

نوشته عکس/ حضور معنادار وریا غفوری در مراسم خاکسپاری داریوش مهرجویی اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.