عکس/ حمایت جنجالی جواد کاظمیان از سعید راوشی و برادران لیلا

عکس/ حمایت جنجالی جواد کاظمیان از سعید راوشی و برادران لیلا

جواد کاظمیان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب با انتشار مطلبی ویژه از سعید روستی و فیلم برادران لیلا حمایت کامل کرده است.

بامداد ماجرای جنجالی لو رفتن برادران لیلا جدیدترین ساخته سعید راوشی قبل از اکران در سینماها همچنان در فضای مجازی ادامه دارد.

البته انتشار این خبر در سال جدید با واکنش های متفاوت و پر سر و صدای چهره های سرشناس کشور مواجه شده است.

چرا که اکثر افراد مطرح کشور با انتشار پیام هایی در شبکه های اجتماعی از فیلم سعید روشیتی تمجید کرده و از این اتفاق عجیب دلجویی کرده اند.در همین راستا جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس با بازنشر پستی که بر محبوبیت برادران لیلا تاکید داشت از بازیگران این فیلم حمایت کرده است.

به همین ترتیب پیشکسوت پرسپولیس در این استوری سعید راوشی را تگ کرد و خطاب به او نوشت: درد اینجاست، نمی توانی کسی را مقصر درد بدانی.

بخوانید: دلیل توقیف فیلم «برادران لیلا» اعلام شد

جواد کاظمیان تمام گذشته خود را در یک تصویر فاش کرد

به گزارش بازیگرها، جواد کاظمیان بازیکن سابق تیم ملی از پیشکسوتان محبوب و خبرساز فوتبال کشور است که در فضای مجازی بسیار فعال است.

البته در چند وقت اخیر محتوای تلخ و غم انگیز اکثر مطالب کاظمیان باعث شده تا وی با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شود.

چرا که برخی از مخاطبان مجازی از عملکرد او انتقاد کرده و او را به سیاه نمایی و ناامیدی متهم کرده اند. هر چند از طرفی عده ای از مطالب او حمایت کرده و با توجه به شرایط روز جامعه به او حق داده اند.

در همین رابطه حالا ستاره سابق پرسپولیس تصویری خاص و خاطره انگیز را در اینستاگرامش منتشر کرده است که مورد توجه دنبال کنندگانش قرار گرفته است.

او در این داستان با نمایش تصویری از موبایل های قدیمی نوشته است: گاهی شریک تمام خاطرات شما فقط یک عدد بی صداست.

توضیح عکس/ حمایت جنجالی جواد کاظمیان از سعید راوشی و برادران لیلا برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.