عکس/ حمله جنجالی مجری اخراجی به حسین مهری درباره شب‌های مافیا – بازیگرها

عکس/ حمله جنجالی مجری اخراجی به حسین مهری درباره شب‌های مافیا – بازیگرها

مجتبی پوربخش مجری اسبق تلویزیون با انتشار یادداشت معناداری در صفحه شخصی اش به اظهارات حسین مهری علیه برنامه شب‌های مافیا واکنش نشان داده است.

بازیگرها- در روزهای اخیر مصاحبه حسین مهری هنرمند مطرح درباره علت اصلی خداحافظی‌اش از رئالیتی شو شب‌های مافیا بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است‌.

این بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در صحبت‌هایی جنجالی برنامه شب‌های مافیا را ترویج دروغگویی خوانده و توضیح داده که صرفا به خاطر مسائل مالی در این برنامه شرکت کرده است‌.

همچنین او در توضیحات اش ادامه داده که این بازی با یک سیاست نادرست وارد کشور شده است، تفرقه انداز است و مهارت دروغ گفتن را در افراد رشد می‌دهد.

اما اظهارات جنجال برانگیز مهری واکنش های منفی زیادی را از سوی اغلب مخاطبان این برنامه پربیننده و کاربران فضای مجازی در پی داشته است.

در همین راستا حالا مجتبی پوربخش که یکی از شرکت کننده های این برنامه نمایش خانگی است با انتشار یک استوری در اینستاگرام اش از سعید ابوطالب کارگردان این برنامه تشکر کرده و رفتار حسین مهری را بی حرمتی نامیده است.

این مجری برکنار شده صدا و سیما در این رابطه نوشته است:

یه سری آدمها یه کارهایی تو خونشونه. سعید ابوطالب هم برنامه سازی رئالیتی شو رو خوب بلده.

حالا شما بیا پشت سرش مصاحبه کن که این برنامه ترویج دروغگویی میکنه.

من میگم آدمها باید مرام داشته باشن و حرمت نون و نمک سرشون بشه، نه به هر قیمتی دیده بشن.

بخوانید: عکس/ عاشقانه تازه و متفاوت کاپیتان سید محمد موسوی

بیوگرافی حسین مهری

حسین مهری (زاده ۲۳ آبان ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. وی تاکنون در مجموعهٔ‌های همه چیز آنجاست، نابرده رنج و زیر هشت نیز ایفای نقش کرده‌است و در سریال زمانه بیشتر در رسانه‌ها نمایان شد.

حسین مهری که سابقهٔ هجده‌ساله در زمینه تئاتر دارد در سریال زیر هشت به معروفیت رسید و نقطه اوج موفقیت‌اش نقش سینا درسریال زمانه بود.

مجری اخراجی تلویزیون فیلم معنادار دیگری از علی انصاریان افشا کرد

به گزارش بازیگرها، مجتبی پوربخش که چندین سال به عنوان مجری شبکه ورزش فعالیت داشت، به ناگاه در پاییز سال گذشته از اجرای برنامه های این شبکه کنار گذاشته شد.

او پس از این اتفاق اعلام کرد که به خاطر موضع گیری هایش از تلویزیون اخراج شده و از این بابت ناراحت نیست.

اما این تازه ابتدای ماجرا بود و پس از آن هم پوربخش یک تصویر منتشر کرد و گفت که از دانشگاه نیز برکنار شده است و حالا دیگر شغلی ندارد.

او که در حال حاضر درشبکه های اجتماعی فعالیت قابل توجهی دارد، به تازگی به ماجرای چمن ورزشگاه آزادی به شکلی متفاوت واکنش نشان داده است.

پوربخش در این رابطه فیلمی قدیمی از خودش به همراه علی انصاریان در حال بازدید از زمین چمن سن سیرو باشگاه میلان ایتالیا منتشر کرده است.

نوشته عکس/ حمله جنجالی مجری اخراجی به حسین مهری درباره شب‌های مافیا اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.