عکس/ حیوان خانگی روناک نون. همچنین ببینید!

عکس/ حیوان خانگی روناک نون.  همچنین ببینید!

سوهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال نون. این روزها با پخش فصل چهارم این سریال مهمان خانه های مردم است.

به گزارش صبح، در تصویری که از صهبا شرافتی منتشر کرد از حیوان خانگی خود که جوجه اردک است رونمایی کرد.

«نان.خ» اولین کار حرفه ای من است

سهبا شرافتی در نقش روناک خواهرزاده «نوری» در سریال «نون.خ» بازی کرد که اولین حضور حرفه ای او مقابل دوربین است.

صهبا شرافتی در سریال «نون خا» بازیگر نقش روناک دختری قدرتمند و جدی درباره فصل چهارم این سریال که این شب ها روی آنتن می رود به خبرنگار مهر گفت: امیدوارم به شخصه کارم را به خوبی انجام داده باشم. در فصل چهارم سریال و این سریال مورد پسند بینندگان قرار خواهد گرفت. بنشین

این بازیگر دهه 70 که نقشش در فصل دوم سریال «نون.خ» مورد توجه قرار گرفت درباره اینکه آیا قبلا سابقه بازیگری داشته است یا خیر، گفت: تا به حال جدی بازی نکرده بودم، تجربه تئاتر داشتم اما سریال «راهبه» خ» اولین کار حرفه ای و تصویری من بود.

وی درباره واکنش ها به حضورش در این سریال گفت: بازخوردهای بعد از فصل دوم عالی بود، مردم بسیار مهربان بودند و همه حتی از زیر نقاب مرا می شناختند.

این هم برایم جالب بود که همیشه از من یک سوال می پرسیدند و آن این بود که آیا من واقعا اینقدر عصبانی هستم یا نه!؟ و باید به همه توضیح می دادم که واقعیت با آنچه در سریال نشان داده می شود متفاوت است.

شرافتی با اشاره به سوالات دیگر مردم گفت: کسانی که من را می بینند از من می پرسند چگونه بازیگر شدم یا سختی حفظ دیالوگ ها را می پرسند یا می خواهند بدانند کار روی صحنه سریال چگونه بوده است.

شرح عکس/ پت روناک ظهر. همچنین ببینید! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.