عکس/ حیوان خانگی عجیب همسر دوم شهاب حسینی همه را شوکه کرد

عکس/ حیوان خانگی عجیب همسر دوم شهاب حسینی همه را شوکه کرد

ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی با انتشار تصویری از حیوان خانگی عجیب اش دنبال کنندگان خود را غافلگیر کرده است.

بازیگرها – ساناز ارجمند که یک عکاس حوزه مد و سینماست با پروژه همرفیق با شهاب حسینی آشنا شد و پس از آن به کمپانی سون اسکای به مدیریت شهاب حسینی پیوست.

در همین ایام برخی رسانه ها ادعا کردند که شهاب حسینی با ساناز ارجمند ازدواج کرده و از پریچهر قنبری جدا شده است.

اما شهاب حسینی و پریچهر قنبری نسبت به این ادعا واکنش مستقیمی نشان ندادندد

پس از مدتی هم حسینی به همراه ساناز ارجمند در یک مراسم سینمایی حضور پیدا کرد و به شکل تلویحی خبر ازدواج دومش را تایید کرد.

اکنون هم ساناز ارجمند تصویری از حیوان خانگی خود که یک گربه از نژادی خاص است منتشر کرده و کاربران فضای مجازی را شوکه کرده است.

بخوانید: عکس/ رونمایی ساناز ارجمند از تیپ خاص و حلقه ازدواج اش

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب حسینی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران است. او تحصیلات دانشگاهی اش را  در رشته روانشناسی دانشگاه تهران آغاز کرد ولی آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند.

او به واسطه نقش آفرینی در فیلم های سینمایی واکنش پنجم، شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت.

نوشته عکس/ حیوان خانگی عجیب همسر دوم شهاب حسینی همه را شوکه کرد اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.