عکس/ خالکوبی جدید و جنجالی “آنجلینا جولی” درباره برد پیت نیست!

عکس/ خالکوبی جدید و جنجالی “آنجلینا جولی” درباره برد پیت نیست!

طرح خالکوبی جدید و مرموز آنجلینا جولی پس از اینکه طرفداران مشکوک شدند که درباره برد پیت باشد، بلاخره فاش شد.

بازیگرها– آنجلینا جولی خانم بازیگر مشهور آمریکایی بلاخره طرح خالکوبی جنجالی خود را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، خالکوبی جدید آنجلینا جولی از ابتدا به جنجالی بزرگ در فضای مجازی تبدیل شده بود.

حالا همه شک و شبهه‌ها درباره این خالکوبی برطرف شده است!

آنجلینا جولی خانم هنرپیشه، خالکوبی‌های جدید خود بر روی دو انگشت میانی خود را به طرفداران نشان داد.

پیش از این عکسی محو شده از این خالکوبی‌های جدید توسط هنرمندی که این خالکوبی‌ها را زده بود در فضای مجازی منتشر شده بود دارد که اکنون پس از محو شدن آن در عکس‌هایی که توسط هنرمند خالکوبی اش به اشتراک گذاشته شده بود، از آن رونمایی شد.

شروع شایعات

شایعات درباره خالکوبی جدید خانم بازیگر از اوایل این هفته شروع شد. بر اساس این شایعات خالکوبی جدید آنجلینا جولی پیامی مخفی به برد پیت، همسر سابق مشهورش داشت.

هنرمندی که این خالکوبی را انجام داده است منبع آغاز شایعات بود.

او اکنون به دلیل استرس ناشی از انتشار این شایعات عذرخواهی کرده است.

واکنش کاربران اینترنتی به پیام معذرت خواهی آقای هنرمند!

طرح واقعی خالکوبی آنجلینا اکنون به اشتراک گذاشته شده است. ستاره هالیوودی یک طرح هندسی ظریف به انگشتان میانی خود اضافه کرده است.

آقای هنرمند ضمن به اشتراک گذاشتن طرح این خالکوبی نوشت: «اول از همه، من با تمام گمانه زنی‌ها و شایعات متاسفم. از آنجلینا جولی برای استرسی که ممکن است برای او ایجاد کرده باشم، صمیمانه عذرخواهی می‌کنم.»

ایو همچنین ادامه داد: «این خالکوبی نشان دهنده دو خنجر به صورت هندسی و انتزاعی است. این طرح هیچ ربطی به مذهب یا صلیب ندارد.»

طرفداران در بخش نظرات از این هنرمند خالکوبی حمایت کردند. یک نفر نوشت: «خیلی غم انگیز است که مردم این روزها نیاز به عذرخواهی برای همه چیز دارند.

بی احترامی؟

شما قصد آسیب زدن یا بی‌احترامی به او را نداشتید. این خالکوبی نیز مانند همه خالکوبی‌های دیگر شما شگفت انگیز است.» کاربر دیگری نوشت: «عذرخواهی نکن، تو هیچ اشتباهی نکردی.»

این آقای هنرمند مشهور خالکوبی در یک استودیوی خالکوبی محبوب به نام بنگ بنگ واقع در شهر نیویورک کار می‌کند. به گزارش بازیگرها او قبلا برای ستارگانی مانند دوجا کت و مایلی سایرس و همچنین جو جوناس و سوفی ترنر کار کرده است.

این هنرمندان در ابتدا تصویر تار شده‌ای از خالکوبی آنجلینا را به اشتراک گذاشته بودند و نوشته بودند:

«هنوز نمی‌توانم باور کنم که من واقعاً دست او را گرفتم و او را خالکوبی کردم. حدس می‌زنید که او چه چیزی روی کف دستش زده است؟» او بعداً توضیح داد: «این خالکوبی هیچ ربطی به برد پیت ندارد.»

آنجلینا و برد یکی از مشهورترین زوج‌های هالیوود بودند که بعد از ملاقات در صحنه فیلمبرداری فیلم آقای و خانم اسمیت رابطه عاشقانه خود را آغاز کردند. زندگی مشترک آن‌ها 12 سال به طول انجامید اما آنجلینا جولی 2 سال پیش از برد پیت طلاق گرفت.

نوشته عکس/ خالکوبی جدید و جنجالی “آنجلینا جولی” درباره برد پیت نیست! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.