عکس/ خالکوبی عاشقانه روی صورت پیمان معادی جنجالی شد

عکس/ خالکوبی عاشقانه روی صورت پیمان معادی جنجالی شد

پیمان معادی بازیگر معروف سینما تصویری عجیب از خالکوبی عاشقانه روی صورت خود منتشر کرد که حالا با هیاهوی عجیبی روبه رو شده است.

به بازیگرها – پیمان معادی 52 ساله حدود 23 سال پیش با نوشتن فیلمنامه فیلم آواز قو کار خود را آغاز کرد. اما 9 سال بعد با فیلم الی عرصه بازیگری را تجربه کرد.

او در اولین نمایشش مورد توجه قرار گرفت و دو سال بعد با فیلم «جدایی نادر» از سیمین جایزه خرس نقره ای برلین را دریافت کرد.

پیمان معادی که این روزها با فیلم برادران لیلا در کانون توجه قرار گرفته، حالا تصویر جدیدی از خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

او در این تصویر نمادی از قلب را که روی گونه اش خالکوبی شده بود نشان داد. اما به نظر می رسد این خالکوبی مربوط به گریم فیلم جدید او باشد.

بخوانید: ویدئو/نقش جنجالی پیمان معادی در برادران لیلا، آیا او ترنسجندر است؟!

اگر شما برادران لیلا را دوست دارید، پس شما هم عاشق این پسرها خواهید شد

سعید راوشی تاکنون سه فیلم ساخته است که یکی از مهم ترین ویژگی های هر سه فیلم او شخصیت های درخشانی است که داستان هایشان پیشرفت می کند. به مناسبت اکران آخرین فیلم او، مروری داریم بر بهترین شخصیت های ساخته شده توسط سعید راوشی در فیلم های عبدویکروز، متری شیشوانیم و برادران لیلا.

به گزارش فیلمنیوز، شخصیت هایی که سعید راوشی در هر سه فیلمش خلق کرده، همگی منحصر به فرد هستند. حتی اگر به عنوان قاچاقچی، معتاد به مواد مخدر و… معرفی شوند، شخصیت ها اصلا سیاه یا سفید نیستند و ویژگی هایی دارند که به دل ما می آید و به راحتی از ذهن ما خارج نمی شود.

یک روستایی در «برادران لیلا» نیز شخصیت های درخشانی را خلق کرده که با بازی موفق بازیگرانش بر دل ها نشسته اند.

انتخاب این شخصیت ها به معنای عدم موفقیت سایر شخصیت های این سه فیلم نیست. طبیعی است که می توانستیم هم در «روز آبدویک» و هم در «برادران لیلا» به همه شخصیت ها اشاره کنیم، اما سعی کرده ایم به مهم ترین آنها بپردازیم.

پیمان مرتضی معادی برای همیشه

پیمان معادی در «ابد و یک روز» نقش مرتضی برادر بزرگ خانواده را بازی می کند. او در ظاهر مدافع خانواده و خواهر و برادر حافظ کیان است، اما در واقع حاضر است خواهرش را به یک خانواده افغانی بفروشد تا برای خودش یک مغازه بقالی بازی کند.

این یک مرز باریک در بازی پیمان معادی است و بدون اغراق مورد باور تماشاگران است. به طوری که تا آخر فکر می کنیم مرتضی منتظر فرصتی است تا بازی را برگرداند و باورمان نمی شود که با میل خودش چنین معامله ای با خواهرش کرده باشد.

مرتضی یکی از شخصیت های موفق کارنامه معادی است. به همین دلیل نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از بیست و چهارمین جشنواره فجر شد و تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد را از خانه سینما و انجمن منتقدان دریافت کرد.

توضیح عکس: خالکوبی عاشقانه روی صورت پیمان معادی برای اولین بار صبح جنجالی شد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.