عکس/ خانم بازیگر با مینی اسکارفش بین ماشین‌ها رژه می‌رود!

عکس/ خانم بازیگر با مینی اسکارفش بین ماشین‌ها رژه می‌رود!

ویدا جوان علاوه بر بازیگری علاقه زیادی به صنعت مد به ویژه مدلینگ خیابانی دارد.

به گزارش بازیگرها، در تصویر زیر ویدا جوان را می‌بینیم که با مینی اسکارفش بین خودروها قدم می‌زند.

ناگفته‌های «ویدا جوان» از شخصیت «کتایون» در «ماه و پلنگ»

آی فیلم ۲: «ویدا جوان» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون شاهد نقش آفرینی وی در سریال «ماه و پلنگ» بودند. در یک مصاحبه از شخصیت «کتایون» گفت.

«ویدا جوان» در پیوند با نقش خود در سریال «ماه و پلنگ» عنوان کرد: بازیگری برای من همیشه یک موضوع جدی بوده است. حالا چه در نقش طنز و چه جدی.

اما در مجموع نقشم در سریال «ماه و پلنگ» یکی از جدی‌ترین و چالش برانگیزترین تجربه‌هایم در عرصه بازیگری تا به امروز بوده است.

نقشی که جای کار زیاد داشت و شاید هر بازیگری دوست داشته باشد ایفاگرش باشد. هنوز هم این نقش را دوست دارم و یادآوری روزهایی که این نقش را ایفا می‌کردم برایم دلچسب است.

وی درباره تغییر شخصیت کتایون در این سریال و اتفاقاتی که پشت سر می‌گذارد، توضیح داد:

در ابتدای داستان، کتایون نوعروسی است که قرار است یک زندگی جدید را آغاز کند. و طبیعی است که مثل هر دختر جوان دیگری هیجان زده باشد. اما در ادامه با مصیبت‌هایی که می‌بیند، دچار تحول شده و ابعاد دیگری از شخصیت او را می‌بینیم.

البته باید این نکته را هم در نظر داشت که کتایون، قربانی شرایطی است که به شکل ناخواسته به او تحمیل شده است.

ویدا جوان ادامه داد: کتایون وقتی شاهد از دست رفتن و پایمال شدن خون همسرش است، تمام تمرکزش را بر انتقام از مسببان ماجرا می‌گذارد.

او آنقدر دروغ از اطرافیانش می‌شنود که از شدت عصبانیت به جنون می‌رسد. حتی ما کمتر نشانه‌های یک زن جوان عزادار را در او می‌بینیم.

همه وجود او از نفرت پر شده و فقط می‌خواهد انتقام بگیرد و در این مسیر به کارهایی دست می‌زند که شاید عجیب و غریب به نظر برسد.

انتقام

وی درباره این شخصیت افزود: کتایون وقتی می‌بیند نتوانسته مسبب فوت همسرش را آنگونه که دلش می‌خواهد مجازات کند. به علت انتقام به سراغ کسانی می‌رود که در این ماجرا مقصرشان می‌داند.

او آنقدر در نقش این انتقام‌گر فرو می‌رود و غرق می‌شود که در نهایت کارش به شفاخانه روانی می‌کشد و بستری می‌شود. کتایون، آنقدر برای انتقام اصرار دارد که از هیچ کاری رویگردان نیست و حتی حاضر است زندگی و آینده خود را نیز تباه کند.

بازیگر سریال «پژمان» در توضیح نظر خودش درباره شخصیتی که در «ماه و پلنگ» ایفا کرده است، عنوان کرد:

کتایون دختر مظلومی است که نمی‌خواهد و نمی‌تواند همسرش را فراموش کند.

او دارای شخصیتی چندبعدی است که می‌تواند واکنش‌های غیرقابل پیش بینی و متفاوتی را از خودش بروز دهد.

وی افزود: شاید امثال کتایون را زیاد در جامعه امروز نتوانیم مشاهده کنیم.

شاید اگر افراد دیگری در موقعیت او قرار بگیرند، این قدر حساسیت نشان ندهند و در نهایت، در برابر سرنوشت تسلیم شوند. و حتی برای تامین آینده خودشان با دریافت مبلغ هنگفتی رضایت دهند.

اما کتایون آنقدر از آن چه بر سرش رفته، عصبانی و متحیر است که همه زندگی‌اش را برای انتقام می‌گذارد.

ویدا جوان در پاسخ به این سوال که «خودش به شخصیت کتایون حق می‌دهد یا خیر؟» اظهار داشت:

به نظرم برای پاسخ درست به این سوال باید در جایگاه کتایون قرار گرفت.

باید دید اگر هر کدام از ما در شرایط او قرار می‌گرفتیم چه واکنشی نشان می‌دادیم.

طبیعی است عروسی که دامادش را درست در شب عروسی از دست داده، واکنش‌های غم‌انگیزی داشته باشد.

نوشته عکس/ خانم بازیگر با مینی اسکارفش بین ماشین‌ها رژه می‌رود! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.