عکس/ خانم بازیگر بی‌خیال آلمان گردی نمی‌شود! – بازیگرها

عکس/ خانم بازیگر بی‌خیال آلمان گردی نمی‌شود! – بازیگرها

حدیثه تهرانی مدت‌ها است که در خارج از کشور به سر می‌برد.

به گزارش بازیگرها، او در تازه‌ترین عکسی که از خود به اشتراک گذاشته هنوز در کشور آلمان اقامت دارد.

روش انتخاب بازیگران در سریال وارش

در این برنامه، کاوری کارگردان سریال وارش درباره انتخاب بازیگران آن گفت:

باشگاه خبرنگاران: احمد کاوری کارگردان، بهنام تشکر، الهام طهموری بازیگران سریال «وارش» به همراه محمد تقی فهیم منتقد سینما و تلویزیون در برنامه‌ای با عنوان «+ وارش» به گفت‌وگو درباره این سریال پرداختند.

بیشتر بازیگران فیلم بومی استان گیلان هستند؛ حدود ۱۸۵ بازیگر داشتیم. خیلی از دوستان لطف کردند و در سریال بازی کردند.

من به رحیم نوروزی گفتم بدون اینکه فیلمنامه را بخواند، در سریال بازی کند و او به خاطر شناختی که از من داشت، قبول کرد.

زمانی که فیلمنامه را برای آقای تشکر فرستادم، گفت من چه نقشی را باید بازی کنم؛ تراب مدام در حال فریاد زدن است!

اما من لایه‌های دیگر شخصیت تراب را توضیح دادم و او برای ایفای این نقش ترغیب شد.

وی عنوان کرد: همزمان با سه بازیگر حرفه‌ای برای ایفای نقش وارش مذاکره می‌کردم؛ حدود یک ماه و نیم برای این نقش زمان گذاشتیم.

از بازیگران مختلف تست گرفتیم. ابتدا برای خانم طهموری نقش کوتاهی را در نظر داشتیم اما زمانی که تست گرفتیم، او را برای نقش وارش انتخاب کردیم.

آرزوی بازی در نقش منفی و معتاد

همچنین، فهیم منتقد فیلم و سریال‌های تلویزیونی درباره این سریال گفت: من سریال داخلی و خارجی و مستند را زیاد می‌بینم. از دیدن سریال تلویزیونی غافل نمی‌شوم؛ چرا که فکر می‌کنم برای اینکه کشور خودمان را بهتر بشناسیم، باید سریال ببینیم.

وی ادامه داد: البته باید گفت که همه سریال‌ها خوب نیستند و بیننده پیدا نمی‌کنند. به نظرم یکی از مولفه‌های کار خوب در تلویزیون استقبال مخاطب است.

در سینما می‌توانیم مولفه‌های دیگری را برای آن در نظر بگیریم، اما در تلویزیون اصلی‌ترین ارزش‌گذاری نظر مخاطب است.

این منتقد آثار تصویری عنوان کرد: اگر همیشه شخصیت و داستان خوب باشد، بازیگر چندان جلوه نمی‌کند و اگر نقش فراز و فرود نداشته باشد، بازیگر نمی‌تواند دیده شود.

خوشبختانه ما بازیگران خوبی داریم، اما حرام متن‌های ضعیف می‌شوند. بهنام تشکر آنجایی خوب بازی می‌کند که متن قوی است.

بازی در نقش‌های منفی همیشه آرزوی بازیگران است؛ بازیگران همیشه آرزو دارند یک نقش معتاد را بازی کنند. هر کاری که نقش منفی آن قدرتمند شود، اثر خوبی از آب در می‌آید.

فهیم پیرامون فضای بصری سریال وارش هم اظهار کرد: ما در اولین قسمت جذب قصه سریال می‌شویم؛ نمایی از بالا را می‌بینیم که از جفرافیای شمال کشور را به تصویر کشیده است.

جاذبه بصری شمال ایران برای فیلمساز ما یک فرصت است. هر سریالی که در این مناطق ساخته شود، -اگر فیلمساز آن یک مقدار هم کاربلد باشد- دیده می‌شود.

نوشته عکس/ خانم بازیگر بی‌خیال آلمان گردی نمی‌شود! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.