عکس/ دورهمی غافلگیر کننده سیدجواد هاشمی، فلور نظری و سالار عقیلی در

عکس/ دورهمی غافلگیر کننده سیدجواد هاشمی، فلور نظری و سالار عقیلی در

سیدجواد هاشمی به تازگی تصویری از دورهمی ناگهانی اش با فلور نظری، ژاله درستکار و سالار عقیلی منتشر کرده است.

بازیگرها – سیدجواد هاشمی که در طول سه دهه اخیر یکی از پرکارترین بازیگران سینما و تلویزیون بوده است، به خاطر حضور متفاوت اش در سریال زخم کاری با انتقاد مواجه شد.

او در مجموعه زخم کاری نقش دستمالچی را برعهده داشت و تنها سکانس او در یک استخر و با لباسی نامتعارف فیلمبرداری شد.

هاشمی بعد هم به انتقادات پاسخ داد و از خودش دفاع کرد. اما پس از آن دیگر کمتر در سریال های شبکه نمایش خانگی حضور پیدا کرد.

در این میان فلور نظری نیز چند سالی است که کم کار شده و مشخص نیست که علت این دوری و فاصله از سینما و تلویزیون چه بوده است.

در حال حاضر هم سیدجواد هاشمی تصویری از دیدار و دورهمی دوستانه اش با فلور نظری، ژاله درستکار و سالار عقیلی منتشر کرده است.

بخوانید: شاید باورتان نشود، اما این خانم دختر “سید جواد هاشمی” است/ عکس

بیوگرافی جواد هاشمی

سید جواد هاشمی پوراصل هنرپیشه، کارگردان، نویسنده و مجری ایرانی متولد ۲۷ دی ۱۳۴۴ در تهران است.

او از سال ۱۳۵۸ فعالیت هنری خود را آغاز کرد. سید جواد هاشمی تحصیلاتش را در رشته کارگردانی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

وی در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم سینمایی پرواز در شب ساختهٔ رسول ملاقلی پور رسماً وارد عرصهٔ سینما شد. اولین کار تلویزیونی وی سیمرغ در سال ۱۳۷۰ بود.

سید جواد هاشمی سابقه بازیگری در آثاری همچون هشتگ، اخراجی ها، معراجی ها، پسر تهرونی و چشم شیشه ای را در کارنامه هنری خود دارد.

او همچنین نویسندگی و کارگردانی آثاری همچون شهر گربه ها، تورنادو، پیشونی سفید و اختاپوس را بر عهده داشته است.

نوشته عکس/ دورهمی غافلگیر کننده سیدجواد هاشمی، فلور نظری و سالار عقیلی در اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.