عکس دیده نشده از خانم بازیگر و پیام تبریک تولدش به خودش!

عکس دیده نشده از خانم بازیگر و پیام تبریک تولدش به خودش!

زندایا خانم بازیگر مشهور تولد 27 سالگی خود را با به اشتراک گذاشتن عکسی از دوران کودکی‌اش به خودش تبریک گفت!!

بازیگرها– زندایا ستاره فیلم‌های مرد عنکبوتی تولد 27 سالگی خود را با یک عکس شایان ستایش جشن گرفت — عکس را ببینید!

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، زندایا با نگاهی به گذشته 27 سالگی خود را جشن می‌گیرد! خانم بازیگر و خواننده در توضیح پست اینستاگرامی به مناسبت تولدش نوشت: «هر سال که رشد می‌کنم یادم می‌افتد که این زندگی چقدر ارزشمند است.»

این خانم بازیگر روز جمعه با انتشار عکسی شیرین از کودکی خود در اینستاگرام تولد 27 سالگی خود را جشن گرفت.

در این عکس قدیمی زندایا در مقابل چیزی که به نظر می‌رسید یک بشقاب شیرینی باشد خم شده بود. لب‌ها و دست‌های او به طرز شگفت انگیزی به شکلات آغشته شده بود.

خانم ستاره از هواداران برای همه آرزوهای خوب و حمایت‌های همیشگی آن‌ها تشکر کرد.

«از همه شما برای کمک و محبتتان متشکرم. کلمات محبت آمیز و حمایت همیشگی شما برای من همه چیز است.»

دوستان مشهور این خانم بازیگر به سرعت در بخش نظرات پست او تولد او را تبریک گفتند. هانتر شفر خانم بازیگر همکار زندایا در سریال «سرخوشی» و دونتلا ورساچه خانم طراح مشهور از جمله این افراد بودند.

مدل‌های مشهور وینی هارلو و لوری هاروی نیز عشق مشترک خود به این بازیگر را ابراز کردند.

پست تولد خود زندایا پس از آن منتشر شد که نامزد بازیگرش، تام هالند، عکس‌هایی شیرین را در استوری اینستاگرام خود برای تبریک تولد به زندایا منتشر کرد.

در اولین عکسی که هالند، 27 ساله، در روز جمعه منتشر کرد، زندایا در حالی که لباس غواصی پوشیده بود، دیده می‌شد. عکس دیگر خانم بازیگر را در حالی نشان می‌داد که در حال قدم زدن در پارک با دو سگش است.

نوشته عکس دیده نشده از خانم بازیگر و پیام تبریک تولدش به خودش! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.