عکس/ رونمایی جورجینا از تفریح ​​عجیب و جدیدش در عربستان

عکس/ رونمایی جورجینا از تفریح ​​عجیب و جدیدش در عربستان

جورجینا رودریگز نامزد معروف رونالدو با انتشار تصویری خنده دار در صفحه شخصی خود از تفریح ​​جدید خود و فرزندانش در ریاض رونمایی کرد.

به بازیگرها- پس از انتقال معروف ستاره فوتبال جهان به لیگ عربستان، اکثر هواداران رونالدو معتقد بودند که او در این کشور دوام نخواهد آورد.

البته دلیل اصلی آنها جورجینا و زندگی مجلل و پر زرق و برق او در اروپا بود.

اما حالا و با گذشت ماه ها این مدلینگ آرژانتینی با فعالیت هایش در فضای مجازی ثابت کرده است که از زندگی در ریاض بسیار راضی است.

با این حال هنوز نمی توان در این مورد نظر قطعی داد. چرا که در این مدت شایعات عجیب و گسترده ای در مورد این زوج سرشناس در عربستان به گوش می رسد.

در همین راستا شریک زندگی ستاره النصر با انتشار یک استوری جالب در اینستاگرامش از سرگرمی جدید خود در ریاض رونمایی کرده است.

جورجینا ۲۸ در این استوری به دنبال کنندگانش پیامی نشان داد که با فرزندانش به سینما می رود.

بخوانید: عکس/ دردسری که سیگار برای مجری اخراجی تلویزیون به همراه داشت

عشق شگفت انگیز و بهشتی جورجینا به رونالدو

به گزارش صبح امروز زوج سرشناس دنیای فوتبال در هفته های اخیر به شایعات جدایی خود واکنش های مختلفی نشان دادند و آن را تکذیب کردند.

اما حالا کار به جایی رسیده است که مادر کریستیانو رونالدو که همیشه سایه ای از شک و تردید نسبت به رابطه او با جورجینا داشت نیز در مورد این مسائل اظهار نظر کرده است.

زیرا او اخیرا در مراسمی به خبرنگاران گفته است که هر آنچه در مورد پسرش و مدل معروف آرژانتینی نوشته شده دروغ بوده است.

در همین رابطه حالا کاندیدای فوق ستاره فوتبال جهان با انتشار تصویری جذاب و پرمعنی علاقه خود را به رونالدو اعلام کرده است.

جورجینا در این داستان عاشقانه با انتشار تصویری از آسمان و ابری به شکل قلب از هشتگ عشق استفاده کرده است.

توضیح عکس/ رونمایی جورجینا از تفریح ​​عجیب و جدیدش در عربستان برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.