عکس/ رونمایی لیندا کیانی از تیپ و ژست متفاوت و تازه اش

عکس/ رونمایی لیندا کیانی از تیپ و ژست متفاوت و تازه اش

لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون ساعاتی قبل تصویری از تیپ و ژست متفاوت اش منتشر کرده و توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرده است.

بازیگرها – لیندا کیانی که در سال 83 و با سریال تلویزیونی گارد ساحلی ساخته محسن شاه محمدی اولین تجربه بازیگری اش را کسب کرد.

پس از آن در 17 مجموعه تلویزیونی دیگر هم به ایفای نقش پرداخت. اما از سال 96 به یک باره همکاری او با تلویزیون به پایان رسید.

در این میان برخی هم مدعی شدند که تلویزیون او را از آثار خود کنار گذاشته است. برخی فعالان رسانه ای هم این ادعا را رد کردند.

اما همچنان او در سینما و شبکه نمایش خانگی فعال است و سال قبل با بازی در نقش لیلا کریمی در مجموعه خون سرد توانست توجه تماشاگران و منتقدان را جلب کند.

او اکنون تصویری از تیپ خاص و متفاوت اش در اینستاگرام منتشر کرده و با واکنش مثبت کاربران روبرو شده است.

بخوانید: عکس/ رونمایی لیندا کیانی از هنر جدید و شگفت انگیزش

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی، بازیگر ایرانی تلویزیون و سینما، متولد ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان است. وی فعالیت هنری ‌خود را در سال ۱۳۸۶ با بازی در مجموعه‌ تلویزیونی ساعت شنی آغاز کرد و توجه مخاطبان، منتقدان و فیلم‌‌سازان را به خود جلب کرد.

کیانی علاوه بر سینما و تلویزیون تجربه حضور در تئاتر را هم داشته است.

او در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۵ در نمایش‌های گستره سکوت و یافت‌آباد ایفای نقش کرده است. از جمله سوابق هنری او در شبکه نمایش خانگی نیز می توان به نقش آفرینی در سریال مانکن اشاره کرد.

نوشته عکس/ رونمایی لیندا کیانی از تیپ و ژست متفاوت و تازه اش اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.