عکس/ رونمایی هادی چوپان از ماشین سنگین جذاب و گران قیمتش!

عکس/ رونمایی هادی چوپان از ماشین سنگین جذاب و گران قیمتش!

هادی چوپان قهرمان پرافتخار کشور با انتشار تصویری عجیب و جالب در اینستاگرامش از خودروی سنگین و لوکس خود رونمایی کرده است.

بامداد نام هادی چوپان قهرمان شیرازی بیش از پیش در راس اخبار و رسانه های داخلی قرار گرفته است.

چرا که این قهرمان نامدار شب گذشته طی مراسمی با رای مردم توسط صداوسیما به عنوان بهترین ورزشکار مرد ایران انتخاب شد.

البته نکته جالب این مراسم برتری هادی چوپان به مهدی طارمی بود که توانست با پیشی گرفتن از این لژیونر سرشناس عنوان بهترین ورزشکار را از آن خود کند.

در همین راستا مستر المپیا تصویر جالبی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است که مورد توجه دنبال کنندگانش قرار گرفته است.

گرگ پارسی در استوری با رونمایی از خودروی فوق سنگین و لوکس خود با طنز این کامیون جذاب را برادر بزرگتر خود نامید.

بخوانید: عکس/ هادی چوپان حریفان خود را با دو شمشیر تهدید کرد

چهره جنجالی هادی چوپان در پارکینگ خانه اش

به گزارش صبح ؛ هادی چوپان قهرمان پرافتخار کشور پس از کسب عنوان بی نظیر مستر المپیا روند فعالیت وی در فضای مجازی تغییر کرد.

حتی به نظر می رسد که او در ماه های اخیر با تصاویر و ویدئوهای مختلف خود در صفحه شخصی خود به یک وبلاگ نویس ورزشکار تبدیل شده است.

البته نکته عجیب ماجرا این است که این روزها گرگ پارسی در هر مکان و موقعیتی در حال خوش فرم شدن و نشان دادن آمادگی جسمانی خود است.

در همین راستا این قهرمان شیرازی در جدیدترین فعالیت خود ویدئویی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است که بازخوردهای متفاوتی از سوی کاربران داشته است.

در همین راستا این قهرمان شیرازی در جدیدترین فعالیت خود ویدئویی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است که بازخوردهای متفاوتی از سوی کاربران داشته است.

توضیح عکس/ رونمایی هادی چوپان از ماشین سنگین جذاب و گران قیمتش! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.