عکس/ سارای گرجی جذاب جیران با تیپ چریکی!

عکس/ سارای گرجی جذاب جیران با تیپ چریکی!

فاطمه مسعودی فر بازیگر نقش سارای گرجی در سریال جیران است.

به گزارش بازیگرها، این بازیگر تازه نفس و آینده دار، عکسی از خود با تیپ جدیدش منتشر کرده است.

زندگی هنری فاطمه مسعودی فر

فاطمه مسعودی فر، ۵ اسفند ۱۳۷۴ در شهر تبریز در خانواده‌ای هنردوست به دنیا آمد. او از دوران خردسالی علاقه بسیار زیادی به بازیگری و سینما داشت.

پدرش از همان کودکی او را تشویق می‌کرد که فیلم‌های کلاسیک تاریخ سینما را تماشا کند. وقتی که تنها ۵ سال داشت فیلم‌هایی نظیر «بربادرفته» ویکتور فلمینگ (۱۹۴۰)، «دکتر ژیواگو» دیوید لین (۱۹۶۵) و بسیاری دیگر از فیلم‌های کلاسیک را تماشا کرده و به همین ترتیب آن دوران را سپری کرد.

او فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته ادبیات انگلیسی دانشگاه تبریز است.

مسعودی‌فر فعالیت حرفه‌ای خویش را از سال ۱۳۹۴ با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز نموده و سپس به گروه نمایش «تربیت» پیوست.

او در نمایش «زنی که تابستان گذشته از راه رسید» اثر چیستا یثربی به کارگردانی سعید ذوالفقاری هنرنمایی کرده است.

این نمایش که از ۶ تا ۱۵ آبان‌ماه ۱۳۹۴ در تالار اصلی تئاتر شهر تبریز به روی صحنه رفت و در یکی از اجراها مسعود پزشکیان نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی وقت تماشاگر آن بوده است.

بعد از ۴ سال فعالیت حرفه‌ای در تئاتر به‌صورت تصادفی و به دعوت یکی از دوستانش (صالح عظیمی) برای اجرای نمایشنامه‌ای به آموزشگاه «شکلک» رفته و در آن اجرا با بهمن ارک و وحید فرشی آشنا می‌شود.

بهمن ارک که برای تولید فیلمش به دنبال بازیگری بااستعداد بود بعد از آن اجرا، مسعودی فر را برای بازی در فیلم «پوست» انتخاب کرد.

اولین تجربه حرفه‌ای فاطمه مسعودی فر در سینما، با هنرنمایی در فیلم «پوست» به کارگردانی بهرام و بهمن ارک (کارگردانی مشترک دو برادر) آغاز شد.

نقش متفاوت و کم دیالوگ و بازی حسی و تأثیرگذار او در این فیلم موردپسند منتقدین در سینما قرار گرفت.

نوشته عکس/ سارای گرجی جذاب جیران با تیپ چریکی! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.