عکس/ سلفی جدید پر از فیلتر الهام آخان!

عکس/ سلفی جدید پر از فیلتر الهام آخان!

الهام اخوان بازیگری است که به تازگی با بازی در چند سریال و یک فیلم سینمایی نامی برای خود دست و پا کرده است.

به گزارش صبح ؛ الهام اخوان که بیشتر در آثار برزو نیک نژاد کارگردان سینما و تلویزیون بازی می کند در سلفی جدید خود فیلترهای زیادی را فعال کرده است!

یک بازی خوب با الهام از اخوان دوزیستان

برنا: با معرفی شخصیت مریم در داستان «دوزیستان» این تصور به وجود آمد که قرار است داستانی انحرافی از این شخصیت به موازات داستان اصلی فیلم کلید بخورد، اما ناگهان شخصیت مریم تبدیل به شخصیت مریم می شود. نقطه عطف داستان «دوزیستان».

هیچ شکی نیست که بازیگری تازه وارد در میان این تیم بازیگری که البته پیش از این سینما را از پشت دوربین دنبال کرده اند، کار راحتی نیست.

اخوان خوب می داند که راه حل دیده شدن در این فیلم، بازی در اندازه و خارج نشدن از کادر شخصیت است.

در این موقعیت برخلاف دیگر شخصیت ها، به دلیل تعریف شخصیت داستان، نه فرصت ایفای نقش را دارد و نه نقش به او اجازه بازی اضافی را می دهد.

او برخلاف بسیاری از بازیگران جدید که از فرصت به اشتباه دیده شدن استفاده می کنند، در تمام سکانس های بازیگری خود بازی دخترانه ای دارد که از نظر جغرافیای داستان و موقعیت اجتماعی شخصیت به مخاطب کمک می کند.

به خصوص در لحظه ای که شخصیت دوست پسر سابقش در یک سکانس محدود ظاهر می شود، می بینیم که او حتی در موقعیت جدیدی بازی خود را تغییر می دهد.

عکس/ سلفی جدید پر از فیلتر الهام آخان! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.