عکس/ سوسانو با همسر واقعی‌اش که خیلی کوچکتر از خودش است!

عکس/ سوسانو با همسر واقعی‌اش که خیلی کوچکتر از خودش است!

هان‌های جین بازیگر نقش سوسانو در سریال پرطرفدار افسانه جومونگ بود.

به گزارش بازیگرها، هان‌های جین چندی پیش با فوتبالیست مشهور کره‌ای که هشت سال کوچکتر از خودش است، ازدواج کرد.

تصویری از سوسانو را با همسرش در کافه می‌بینم.

سوسانو و ازدواجش

هان‌های جین یکی از بازیگران معروف فیلم و سریال کره جنوبی است که برای بازی در سریال «قوی باش، گوم سون» به شهرت رسید. وی در این سریال در نقش یک بیوه جوان را بازی می‌کرد.

با این وجود این چهره معروف کره‌ای زمانی در بین ایرانی‌ها مشهور شد که نقش «سوسانو» در سریال محبوب جومونگ ظاهر شد.

هان‌های جین در ۲۷ام اکتبر ۱۹۸۱ در منطقه دامیانگ واقع در جئولانام، دو کره جنوبی به دنیا آمد. و دو خواهر به نام‌های هان مو یونگ و هان کا یونگ دارد.

هان‌های جین علاوه بر بازیگری، دستی نیز در مجری‌گری دارد. از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ مجری برنامه «Healing Camp, Aren’t You Happy» بود که برای آن توانست جایزه ممتاز را از آن خود کند.

وی همچنین در برنامه تلویزیونی و پرطرفدار «Running Man» از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ حضور داشت. که این کار او را بیشتر به هوادارانش نزدیک کرد. در نتیجه طرفداران او در شبکه اجتماعی بیشتر شد.

در مارس ۲۰۱۳ وی رسما اعلام کرد با ستاره فوتبال کره جنوبی کی سونگ یونگ که هشت سال از اوکوچکتر است، آشنا شد.

پس گذشت دو ماه از نامزدی، این زوج در جولای ۲۰۱۳ با یکدیگر ازدواج کردند.

نوشته عکس/ سوسانو با همسر واقعی‌اش که خیلی کوچکتر از خودش است! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.