عکس/ شادی که نرگس محمدی را به آسمان برد!

عکس/ شادی که نرگس محمدی را به آسمان برد!

نرگس محمدی بازیگری است که هنوز خیلی ها او را با سریال ستایش در خاطر دارند.

به گزارش بازیگرها، در عکسی که نرگس محمدی از خود منتشر کرده، او را در فضایی آزاد و در اوج لذت نشان می دهد.

نرگس محمدی مهمان تلویزیونی 11 فروردین است

ایرنا: به مناسبت عید نوروز، برنامه نوروزی «احوال پرسی» هر روز حوالی ساعت 18:45 روی آنتن شبکه دو می رود و اول اردیبهشت میزبان نرگس محمدی و سینا حجازی است.

نرگس محمدی از بازیگران عرصه سینما و تلویزیون به سوالات ندا غفاری مجری برنامه پاسخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

عکس/ رونمایی نرگس محمدی از تغییر چهره ناگهانی و قابل توجه خود

عکس/ اشتباه عجیب نرگس محمدی، ویو از خانه مجلل خود رونمایی کرد

در بخشی دیگر از برنامه سینا حجازی یکی از خوانندگان کشورمان به مناسبت عید نوروز ترانه های شاد اجرا می کند که علاوه بر پاسخ به سوالات مجتبی نظری تنها صدای وی در برنامه پخش می شود. همچنین در بخشی از برنامه سلیم خان (عروسک حاضر در برنامه) به گفتگو و ارائه لحظات شاد و بامزه می پردازد و مسعود روشن پژوه در استودیو برنامه قسمت مسابقه شرکت کنندگان را اجرا می کند.

نرگس محمدی و سینا حجازی اول اردیبهشت میهمان «اهوال پرسی» خواهند بود.

ویژه برنامه تبریک عید نوروز که هر روز از شبکه دو پخش می شود میزبان بازیگران و خوانندگان سرشناس کشورمان خواهد بود تا لحظات خوشی را در این ایام برای مخاطبان رقم بزند. همچنین این برنامه به مناسبت عید نوروز تغییراتی را به همراه خواهد داشت.

توضیح عکس/ شادی که نرگس محمدی را به آسمان برد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.