عکس/ شباهت باورنکردنی پیمان معادی و برادر همه را شوکه کرد

عکس/ شباهت باورنکردنی پیمان معادی و برادر همه را شوکه کرد

پیمان معادی بازیگر مشهور ساعاتی قبل تصویری در کنار برادرش منتشر کرد که شباهت باورنکردنی آن ها را به رخ می کشد.

بازیگرها – پیمان معادی گرچه 34 سال است که در حوزه سینما فعالیت می کند، اما بهترین دوران کاری اش یک دهه اخیر بوده است.

او سال 91 در فیلم جدایی نادر از سیمین نقش نادر را بازی کرد و برای این نقش توانست جایزه خرس نقره ای بهترین بازیگر جشنواره برلین را دریافت کند.

پس از آن هم معادی فیلم بمب؛ یک عاشقانه را ساخت و برای این فیلم جایزه های بین المللی زیادی بود.

جالب است بدانید که پیمان معادی از جمله بازیگرانی ست که همزمان با سینما ایران، در سینمای هالیوود و دیگر سینماهای معتبر جهان هم حضور دارد.

او دو سال قبل هم در فیلم فرانسوی پلیس به کارگردانی آن فونتن به ایفای نقش پرداخت.

معادی که در شبکه های اجتماعی هم حضور دارد، به تازگی تصویری از برادرش ارسطو به مناسبت تولدش منتشر کرده است. اما شباهت شان مورد توجه قرار گرفته است.

بخوانید: با دیدن چهره مادر “پیمان معادی” شوکه می شوید/ عکس

بیوگرافی محسن تنابنده

محسن تنابنده بازیگر، کارگردان و نویسنده ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ در تهران است.

نقش آفرینی محسن تنابنده در سریال هایی همچون پایتخت و شاهگوش در ذهن‌ها ماندگار شده است. وی در فیلم محمد رسول‌الله نقش ساموئل یهودی را بازی کرده که بیشتر دیالوگ‌ها را با زبان عبری بیان می ‌کند.

از جمله آثار سینمایی محسن تنابنده در مقام کارگردان می توان به عناوینی همچون گینس و قسم اشاره کرد. وی در برنامه همرفیق نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

محسن تنابنده سابقه بازیگری در آثاری همچون قهرمان، زمانی برای دوست داشتن، چند کیلو خرما برای مراسم تدفین، شکستن همزمان بیست استخوان، فراری، سن پطرزبورگ و هفت دقیقه تا پاییز را در کارنامه هنری خود دارد.

نوشته عکس/ شباهت باورنکردنی پیمان معادی و برادر همه را شوکه کرد اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.