عکس/ شباهت عجیب الناز حبیبی به بازیگر زن هالیوودی!

عکس/ شباهت عجیب الناز حبیبی به بازیگر زن هالیوودی!

الناز حبیبی شباهت زیادی به امیلیا کلارک، ستاره سریال Game of Thrones دارد.

به گزارش صبح، تصاویری از این شباهت را مشاهده می کنید.

«الناز حبیبی» در سریال «شبکه».

ساخت سریال «شبکه» به کارگردانی احمد معظمی با موضوع امنیت نرم و آسیب های اجتماعی همچنان در دست تولید است.

تسنیم: چندی پیش بهرام ابراهیمی و الناز حبیبی در سریال «شبکه» مقابل دوربین احمد معظمی قرار گرفتند. حبیبی در این سریال در نقشی متفاوت ظاهر شد و یکی از حضورهای متفاوت خود را در این سریال تجربه کرد.

الناز حبیبی شباهت عجیبی به امیلیا کلارک دارد.

تاکنون دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، نگین معتضدی، علیرام نورایی و کمند امیرسلیمانی، ایرج نوذری و ساناز سعیدی جلوی دوربین رفته اند. و چندی پیش تعدادی بازیگر اضافه شدند که اسامی آنها متعاقبا اعلام خواهد شد.

سریال «شبکه» در چند فصل تولید می شود که فصل اول آن «دزدان روح» نام دارد. و در 15 قسمت با محوریت امنیت نرم و آسیب های اجتماعی ساخته می شود.

نابودی و تنزل شخصیت های داستان رازهایی را برملا می کند که در نتیجه در این سال ها برای اولین بار به برخی از اتفاقات اشاره می شود.

«شبکه» برگرفته از ایده و پروژه ای پژوهش محور است که به موضوع امنیت نرم و آسیب های اجتماعی می پردازد و مرتضی اصفهانی آن را ارائه کرد و هومن فاضل بیش از یک سال و نیم برای نگارش فیلمنامه آن وقت گذاشت.

توضیح عکس/ شباهت عجیب الناز حبیبی به بازیگر زن هالیوودی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.