عکس/ شوک بزرگ مسعود شجاعی؛ خداحافظ ایران

عکس/ شوک بزرگ مسعود شجاعی؛ خداحافظ ایران

مسعود شجاعی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال با انتشار یک استوری معنادار در صفحه شخصی اش دنبال کنندگان اش را غافلگیر کرده است.

بازیگرها- مسعود شجاعی کاپیتان پیشن تیم فوتبال از جمله ستاره های قدیمی تیم ملی است که هنوز در زمین فوتبال حضور دارد.

البته در هفته های اخیر و با توجه به قوانین جدید نقل و انتقلات لیگ برتر تعداد سهمیه بازیکنان فوتبال با توجه به سن آنها تغییر کرده است.

همین امر باعث شده که حالا برخی از رسانه های داخلی اعلام کنند که مسعود شجاعی ظاهرا و علی رغم میل باطنی اش باید از فوتبال خداحافظی کند.

اما ساعاتی پیش منتشر شدن یک استوری متفاوت از سوی این لژیونر سابق در صفحه اینستاگرام اش توجه ها را به او جلب کرده است.

چرا که مسعود شجاعی با بازنشر استوری حمایتی یکی از هواداران اش که او را خواهرش نامیده تلویحا به این موضوع اشاره کرده که برای فوتبال بار دیگر به اسپانیا رفته است.

این هوادار اسپانیایی خطاب به بازیکن اسبق اوساسونا نوشته است:

«بهترین چیزی که فوتبال برای ارائه دارد به پامپلونا بازگشته است و ما بعد 10 سال دوباره یکدیگر را ملاقات کرده ایم. ایران و پامپلونا دور هستند اما دوستی همیشه بر دوری غلبه می کند»

بخوانید: عکس/ مهدی مهدوی کیا ستاره تاریخ ساز بعدی فوتبال ایران را معرفی کرد

 واکنش پر هیاهوی مسعود شجاعی به خداحافظی هنگامه قاضیانی

به گزارش بازیگرها، هنگامه قاضیانی بازیگر معروف و محبوب دنیای سینمای ایران در چند روز گذشته با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی اش از دنیای بازیگری خدا خداحافظی کرد.

هر چند خداحافظی زودهنگام این هنرمند مطرح با عالم هنر اغلب هواداران و همکاران اش را در سینما و تلویزیون غافلگیر کرده است.

همین امر باعث شده حالا اغلب چهره های مشهور کشور با انتشار پیام هایی در شبکه های اجتماعی، به این موضوع واکنش نشان دهند.

در همین خصوص اکنون مسعود شجاعی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار یک استوری خاص در اینستاگرام اش به حمایت از این هنرمند باسابقه پرداخته است.

ستاره سابق تیم ملی با یادداشتی معنادار خطاب به هنگامه قاضیانی نوشت: خانم قاضیانی هنرمندی ها، تلاش ها و دغدغه هایتان برای همیشه در خاطرمان می ماند و قدردانشان هستیم.

نوشته عکس/ شوک بزرگ مسعود شجاعی؛ خداحافظ ایران اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.