عکس/ طعنه مجری اخراجی تلویزیون به شهربانو منصوریان و هیأت همراهش

عکس/ طعنه مجری اخراجی تلویزیون به شهربانو منصوریان و هیأت همراهش

مجتبی پوربخش مجری اخراجی صدا و سیما با انتشار یادداشتی پر سر و صدا در صفحه شخصی خود به شهربانو منصوریان و دوستانش طعنه زد.

به نظر می رسد بامداد دعوای مجازی مجتبی پوربخش و شهربانو منصوریان مربی و قهرمان ووشوی ایران به پایان نرسیده و همچنان به قوت خود ادامه دارد.

چند روز پیش بود که شهربانو منصوریان با انتشار ویدئویی از علیرضا دبیر حمایت کرد.
پس از این ویدئو بود که مجری سابق شبکه ورزش با انتشار مطلبی از اقدام شهربانو منصوریان به شدت انتقاد کرد و او را به منفعت طلبی متهم کرد.در همین راستا حالا اطرافیان و دوستان نزدیک قهرمان ووشوی جهان با انتشار مطالبی تند علیه پوربخش از منصوریان حمایت کرده اند.

اما ساعاتی پیش مجری اخراجی تلویزیون با انتشار یادداشتی جنجالی در صفحه شخصی خود بار دیگر به شهربانو منصوریان و دوستانش حمله کرد.

مجری و گزارشگر سابق رادیو در این مطلب با زبان کنایه ای اعتراضی نوشته است: آدمی که با سرطان مبارزه می کند یعنی از مرگ نمی ترسد. وقتی از مرگ نمی ترسی، یعنی از مردم نمی ترسی. پس زیاد به مغز او نروید زیرا از اعمال شما نمی ترسد.

بخوانید: اعتراف جنجالی «شهربانو منصوریان» خبرساز شد/فیلم

آسیب دلخراش و ناراحت کننده شهربانو منصوریان به طبیعت!

به گزارش صبح ؛ شهربانو منصوریان وشکار قهرمان کشور این روزها در فضای مجازی به چهره یا وبلاگ نویس تبدیل شده است.

این در حالی است که فعالیت های حاشیه ای و نمایشی او در صفحه اینستاگرامش بیش از پیش شدت گرفته است. این موضوع البته با واکنش های متفاوتی از سوی مخاطبان صفحه شهربانو منصوریان مواجه شده است.

چرا که گروهی از کاربران از فعالیت های صفحه او انتقاد کرده اند اما عده ای به دلیل طنز و خلاقیت او در تولید محتوای متفاوت از او حمایت کرده اند.

در همین راستا این قهرمان معروف ویدئویی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که با خشم دنبال کنندگانش مواجه شده است.

او در این ویدئو نشان می دهد که از درخت یک قالب عسل گرفته است. نکته جالب توجه در این فیلم این است که این قالب عسل وحشی است و حاصل تلاش چندین ماهه زنبورهای طبیعت است.

شرح عکس/ طعنه مجری اخراجی تلویزیون به شهر بانو منصوریان و هیئت همراه برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.