عکس/ طعنه مرموز و جنجالی پریچهار قنبری به مخاطب خاصش

عکس/ طعنه مرموز و جنجالی پریچهار قنبری به مخاطب خاصش

پریچر قنبری که در هفته های اخیر مطالبی کنایه آمیز منتشر کرده است، این بار کاربران فضای مجازی را شوکه کرده است.

به بازیگرها- پریچر قنبری که در طول یک سال اخیر با شایعات و ادعاهای زیادی روبرو بوده است، تاکنون به هیچ یک از این ادعاها پاسخی نداده است.

مهمترین ادعایی که اکثر کاربران فضای مجازی از آن اطلاع دارند، شایعه طلاق وی از شهاب حسینی است.

اما او هنوز این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده است. اما هر بار با انتشار یادداشتی کنایه آمیز دوباره به شایعات دامن می زند.

حالا او مطلبی با متنی کنایه آمیز منتشر کرده است:

هیچ کس نمی تواند ماسک را برای مدت طولانی روی صورت خود نشان دهد. طبیعت انسان هر چیزی را که با تقلب به دست آورده است در هم می ریزد…

آرتور شوپنهاور

بخوانید: ویدئو/ درخواست معنادار پریچر قنبری از مخاطبان خاصش

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب حسینی در 14 بهمن 1352 در تهران به دنیا آمد. تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روانشناسی از دانشگاه تهران آغاز کرد اما به قصد مهاجرت به کانادا آن را ناتمام رها کرد.

حسینی در سال 1374 ازدواج کرد، اولین فرزندشان محمدامین در زمستان 1382 و دومین فرزندشان امیرعلی در تابستان 1390 به دنیا آمد.

او به دلیل بازی در فیلم‌های واکنش پنجم، شامی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت.

توضیح عکس/ طعنه مرموز و جنجالی پریچهار قنبری به مخاطبان خاص خود برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.