عکس/ ظاهر شیک سوپر مدل «سارا سامپایو» در جشن اسکار!

عکس/ ظاهر شیک سوپر مدل «سارا سامپایو» در جشن اسکار!

سوپرمدل پرتغالی سارا سامپایو با لباس ساری در کنار نامزدش زک فروگنوفسکی در مهمانی اسکار زنان در فیلم خیره کننده به نظر می رسد.

AM – سارا سامپایو روی فرش قرمز شانزدهمین جشن سالانه زنان در فیلم که توسط مراسم اسکار در لس آنجلس برگزار شد، شیک به نظر می رسید.

به گزارش گروه ترجمه صبح، این سوپرمدل 31 ساله برای شرکت در جشن نامزدی زنان اسکار که در NeueHouse Hollywood برگزار شد، کت و شلوار شیری پوشید.

این فرشته سابق برند ویکتوریا سیکرت برای این مراسم شلوار گشاد با جلیقه و کت شیری رنگ انتخاب کرده بود.

همین چند روز پیش سارا سامپایو یکی از مدل های اصلی فشن شوی استلا مک کارتنی در هفته مد پاریس بود.

سارا که در پرتغال به دنیا آمده است در این مراسم با نامزدش زک فروگنوفسکی دیده شد. زک برای این مراسم ظاهری غیر رسمی و سیاه و سفید انتخاب کرده بود.

زیر کت و شلوار اسپرتش یک تی شرت سفید پوشیده بود. سارا سامپایو و زک فروگنوفسکی نامزدی خود را در اوایل سال 2022 اعلام کردند.

مراسم بزرگداشت موفقیت زنان!

این مدل معروف که بارها به عنوان چهره روی جلد مجله Sports Illustrated انتخاب شده است، یک کیف دوش هم آورده است. به گزارش صبحگاهی، وی در حالی که دستانش را برای ژست گرفتن در جیب خود گذاشته بود، این کیف را پشت سر پنهان کرده بود.

سارا که در حال حاضر سفیر جهانی جورجیو آرمانی است، آرایش ساده ای را برای این مراسم انتخاب کرد.

یک سایه چشم دودی مسی رنگ که چشمانش را در مرکز توجه قرار داده بود به همراه رژگونه مرجانی و رژ لب بسیار کم رنگ.

سارا سامپایو در رویداد زنان در فیلم

این مراسم که قرار است برای تجلیل از زنان نامزد اسکار برگزار شود، امسال میزبان مارلی متلین بازیگر برنده اسکار و سیان هادر کارگردان و فیلمنامه نویس برنده اسکار بود.

در این جشن سالانه از 65 زن نامزد دریافت جایزه اسکار تجلیل می شود.

این رویداد غیرانتفاعی که در سال 2008 آغاز شد، بر این باور است که همکاری بین زنان، پشت و جلوی دوربین، بهترین راه برای اطمینان از ساخت فیلم‌های بیشتر توسط زنان و برای زنان است.

 

توضیح عکس/ ظاهر شیک سوپر مدل «سارا سامپایو» در جشن اسکار! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.