عکس/ عذرخواهی آقای کارگردان از خانم بازیگر جوان؛ دلیلش چه بود؟!

عکس/ عذرخواهی آقای کارگردان از خانم بازیگر جوان؛ دلیلش چه بود؟!

«کریستفر نولان» از «فلورانس پیو» برای کوتاهی نقشی که به او در «اوپنهایمر» محول کرده، پوزش خواست.

بازیگرها- در ویدیویی از مصاحبه با ام تی وی انگلستان ، پیو می‌گوید که نولان مدت زمان کوتاه او روی پرده را افزایش داد زمانی که آنها باهم در نیویورک برای مذاکره درباره نقش جین ، عشق رابرت اوپنهایمر در فیلم ملاقات کردند.

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، پیو به یاد می‌آورد: « من واقعا نمی‌دانم چه شد. جز آنکه کریس واقعا و واقعا می‌خواست بدانم جین نقش خیلی بزرگی نیست و او درک می‌کرد اگر من نقش را رد کنم.

بخاطر دارم نولان بخاطر کوتاهی نقش عذرخواهی کرد. به او گفتم لطفا عذرخواهی نکنید. سپس نولان جواب داد که برایت فیلمنامه را می‌فرستم. لطفا بخوان و تصمیم بگیر. من کاملا کوتاهی نقش را درک می‌کنم.»

پیو گفت که کوتاهی یا بلندی نقش برایش اهمیتی ندارد و از همکاری با نولان هیجان زده بود.

به شوخی گفت که با افتخار حاضر است نقش یک کافه چی را در کافه ی پشت اتاق در یکی از فیلم‌های او بازی کند.

بخوانید: پیشی گرفتن فیلم “باربی” از “بتمن” کریستوفر نولان!

«کریستوفر نولان» به‌کارگردانی جیمزباندهای بعدی نزدیک‌تر شد

به گزارش بازیگرها به نقل از صبا، شایعاتی قوی حکایت از آن می‌کند که کریستوفر نولان کارگردان دو قسمت بعدی مجموعه جیمزباند خواهد بود.

ذاکرات تهیه کنندگان این فرانچایز مشهور با نولان از چند ماه قبل آغاز شده است.

این مذاکرات به صورت محرمانه در شرکت سونی در جریان بوده و خانم باربارا بروکولی صاحب امتیاز نسخه سینمایی جیمزباند هم در آنها حضور داشته است.

ظاهرا قرار بر این بوده که تا پایان مذاکرات و نتیجه قطعی آن، خبر این همکاری رسانه‌ای و علنی نشود.

به همین دلیل، کسی نمی داند خبر فوق که بسیار محرمانه بوده چگونه به بیرون درز پیدا کرده است.

نه مدیران شرکت سونی و نه خود فیلمساز، حاضر به گفتگو با رسانه ها و اظهارنظر در این باره نشده اند.

با این وجود، گفته می شود خانم بروکولی از نولان به عنوان بهترین گزینه برای کارگردانی دو قسمت بعدی این مجموعه اکشن دلهره آور ضد جاسوسی اسم برده است.

قبل از این هم، خود نولان در مصاحبه هایی از علاقه اش برای کارگردانی فیلمی جیمزباندی صحبت کرده و ساخت آنرا افتخاری برای خود عنوان کرده است.

از قرار معلوم، مذاکرت دو طرف به دلیل ادامه اعتصابات دو اتحادیه فیلمنامه نویسان و بازیگران، فعلا متوقف شده و ادامه آن موکول به پایان اعتصابات شده است.

نولان در شرایطی مشغول مذاکره با تولید کنندگان جیمزباند است که هنوز کار انتخاب بازیگر نقش مامور دو صفر هفت به پایان نرسیده و کسی به عنوان جایگزین دانیل کریگ معرفی نشده است.

اگر نولان و تهیه کنندگان جیمزباند به توافق نهایی برسند، وظیفه نگارش فیلمنامه هر دو فیلم هم به عهده خود کارگردان خواهد بود.

با توجه به نوع کار نولان، می توان پیش بینی کرد جیمزباندهای بعدی سینما دستخوش تغییراتی اساسی شده و فیلمساز جیمزباند تازه و متفاوتی را بر روی ویرانه های جیمزباندهای قبلی بنا خواهد کرد.

از نولان هم اکنون درام زندگی نامه ای «اپنهایمر» با موفقیت تمام روی پرده سینماهای جهان است و فروش کلی آن در آمریکای شمالی از مرز ۳۰۰ میلیون دلار گذشته است.

دانیل کریگ بعد از بازی در پنج فیلم جیمزباندی، سال گذشته برای همیشه با این کاراکتر خداحافظی کرد.

کاراکتر باند با بازی او در «وقت مردن نیست» در انتهای داستان کشته می شود. این موضوع حیرت تماشاگران سینما و طرفداران فرانچایز جیمزباند را شوکه کرد.

گفته می شود اگر نولان کارگردانی باند بعدی را بپیذیرد، کار تولید آن تا زودتر از اواخر سال آینده میلادی شروع نخواهد شد.

نوشته عکس/ عذرخواهی آقای کارگردان از خانم بازیگر جوان؛ دلیلش چه بود؟! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.