عکس/ عصبی بودن پیمان قاسم خانی از کلاس های آنلاین همسرش

عکس/ عصبی بودن پیمان قاسم خانی از کلاس های آنلاین همسرش

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی روانشناس به تازگی تصویری از عصبانیت این فیلمنامه نویس منتشر کرده است.

صبح سه سال پیش بود که پیمان قاسم خانی با انتشار تصویری میترا ابراهیمی را همسرش معرفی کرد. از سوی دیگر بهاره رهنما نیز از امیرخسرو عباسی به عنوان همسر خود رونمایی کرد.

در آن زمان میترا ابراهیمی هم گفت که به عنوان روانشناس کار می کند. او سال گذشته اعلام کرد که برای ادامه تحصیل و تکمیل دوره دکتری به اسپانیا رفته است.

او که هم اکنون کلاس های آموزشی خود را به صورت آنلاین برگزار می کند و دوره آنلاین روانشناسی را برگزار می کند، از شکایت پیمان قاسم خانی رونمایی کرد.

در گوشه این تصویر پیمان قاسم خانی با چهره ای غمگین و غمگین دیده می شود.

میترا ابراهیمی درباره این تصویر نوشت: من هنوز در قطار هستم و برای کارگاه مایندفلو آماده می‌شوم و یکی که فکر می‌کنم دارد زمزمه می‌کند.

بخوانید: عکس/ میترا ابراهیمی، همسر پیمان قاسم خانی عزادار شد!

بیوگرافی پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی فیلمنامه نویس، کارگردان و بازیگر ایرانی متولد 9 دی 1345 در تهران است.

او با نویسندگی فیلم هایی چون مارمولک، سن پترزبورگ، وارود آقایان موبوح و سریال های پاورچین و شب های برره یکی از محبوب ترین و مطرح ترین نویسندگان ژانر کمدی در ایران در دو دهه اخیر است.

قاسم خانی در بیشتر سریال های مهران مدیری به عنوان طراح فیلمنامه و سرپرست نویسندگان حضور داشته است.

در سال 1376 پس از 11 سال دوباره با مهران مدیری در سریال هیولا همکاری کرد.

او نویسندگی و کارگردانی فیلم ها و سریال های زیادی از جمله طبقه حساس، خوب بد جلف 1 و 2، دختری با کفش های کتانی و مکس را در کارنامه خود دارد.

پیمان قاسم خانی چندین بار در جشنواره فیلم فجر، سینمای ایران و دنیای تصویر جایزه بهترین فیلمنامه را دریافت کرده است.

توضیح عکس/ عصبی شدن پیمان قاسم خانی از کلاس های آنلاین همسرش برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.