عکس/ قابی جالب و جذاب از جواد عزتی و الهه حصاری

عکس/ قابی جالب و جذاب از جواد عزتی و الهه حصاری

جواد عزتی و الهه حصاری در مراسم اکران فصل دوم سریال زخم کاری شرکت کردند.

به گزارش بازیگرها، در این مراسم این دو لحظاتی را در کنار هم در برابر دوربین‌های عکاسان گذراندند.

سرنوشت شخصیت‌های سریال زخم کاری

فیلیمو: با نزدیک شدن به زمان پخش فصل دوم سریال زخم کاری: بازگشت. در این مطلب نگاهی می‌اندازیم به سرنوشت کاراکترهایی که در فصل اول حضور داشتند. و برخی در همان فصل کشته شدند و برخی هم داستانشان تا فصل دوم ادامه دارد:

مالک مالکی | جواد عزتی

داستان حول محور شخصیت مالک مالکی می‌گذرد. جوانی زیاده‌خواه که طمع در پایان فصل یک کار دستش داد و خانواده‌اش را در معرض نابودی قرار داد.

مالک در پایان فصل در انتقام عجیب به دست معشوق سابقش (منصوره) با چاقو زخمی شد. و الان این سوال مطرح است که در فصل دوم با تن زخمی باز هم فرصتی پیدا می‌کند تا نسخه خاندان ریزآبادی را در هم بپیچد؟

آیا دوباره با مالک مالکی که این‌بار تا لب مرگ رفته و برگشته مواجه می‌شویم؟

سمیرا | رعنا آزادی‌ور

سریال زخم کاری یک زن فم‌فتال و فتنه‌انگیز را درون قصه‌اش می‌دید که یک تنه توانست تمامی خانواده ریزآبادی را به خاک سیاه بنشاند.

سمیرای مشهور و ترسناک و همسر مالک البته در پایان فصل یک به دلیل جنونی که به واسطه شراکت در قتل چند نفر از همکاران مالک. به خصوص حاج عمو به او دست داد راهی تیمارستان شد. و حالا باید ببینیم در فصل دوم با چه هیبتی وارد داستان می‌شود.

منصوره ریزآبادی | هانیه توسلی

منصوره دختر یکی یکدانه خانواده ریزآبادی که به واسطه علاقه‌اش به مالک پس از مرگ پدرش به ایران آمد. و کارهای شرکت را در دست گرفت در پایان فصل یک وقتی متوجه خیانت‌های مالک به او و خانواده‌اش می‌شود. او را با چاقو مجروح می‌کند تا به قول انتقامی درخور آنچه با او شده، بگیرد.

منصوره یکی از مهره‌های اصلی داستان زخم کاری یک بود ولی آیا در فصل دو هم حضور دارد؟ به‌زودی همه چیز مشخص می‌شود…

ناصر ریزآبادی | سعید چنگیزیان

پسر خانواده ریزآبادی که به واسطه نبود اعتماد از سوی پدرش هیچ‌گاه جدی گرفته نشد. و پس از مرگ دخترش دشمن اصلی مالک به حساب می‌آید و حتی در ماجرای چاقو زدن منصوره به مالک نیز حضور داشت.

ناصر حالا با شمایل و قدرتی جدید در فصل دو حضور خواهد داشت و قرار است تمام محاسبات ذهنی مخاطب نسبت به خودش را تغییر دهد.

ناصر از آن همه شکست و ضعف، موفق بیرون می‌آید؟

میثم | مرتضی امینی‌تبار

فرزند ارشد مالک که در فصل اول گرفتاری‌های زیادی را پشت سر گذاشت. و پس از مرگ مائده که عاشقانه او را دوست داشت درگیر زندان در دوبی شد. حالا و با پایان یافتن فصل یک او یکی از اصلی‌ترین مهره‌های فصل دو به شمار می‌رود که میراث‌دار ثروت بی‌شمار مالک است. و مالک با وجود حضورش در فصل دو روی پسرش حساب ویژه‌ای می‌کند.

کیمیا | الهه حصاری

کیمیا در فصل اول نشان داد یکی از زنان تاثیرگذار در زندگی مالک و ریزآبادی‌ها است. این شخصیت پس از آنکه سعی کرد به مالک نزدیک شود و به واسطه رابطه عاطفی که برقرار کرده است مالک را سرکیسه کند، با سمیرا آشنا شد. و سمیرا او را از ادامه این رابطه بر حذر داشت.

حالا در فصل جدید کیمیا نیز حضور دارد و باید منتظر باشیم ببینیم باز چه نقشه‌ای برای ثروت‌اندوزی از خاندان ریزآبادی دارد؟

نوشته عکس/ قابی جالب و جذاب از جواد عزتی و الهه حصاری اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.